Přidat odpověď
Kudlo, jenže člověk se narodí s určitou inteligencí, pamětí, prostorovou představivostí, schopností se učit, atd., jsou to ale vlastnosti, které nemůžeš ovlivnit. Řada jedničkářů na základní škole má ty jedničky s minimálním vynaloženým úsilím, protože jim bylo shůry dáno, aniž by to nějak ovlivnili. A trojkař se na tu trojku třeba musí učit daleko víc a dokonce někdo sotva prolézá, i když se snaží. Hodnotí se vlastně ten člověk, jaký je, což mi připadá hrozné. Proč nedat trojkařům ve škole takovou práci, kterou zvládnou, aby taky mohli mít lepší výsledky? V životě pak zrovna tak budou vykonávat práci na kterou stačí, nikdo je nebude nutit studovat medicínu nebo práva, ale vyberou si třeba práci zedníka nebo elektrikáře, prostě práci, která bude odpovídat jejich možnostem a za kterou budou hodnoceni.
Předchozí