Já to s učitelkou řešila už v první třídě. Nemají tam žádné děti s "poruchami" učení, pozornosti, chování. Jen jak učitelka říká "divoké" děti. A ty divoké děti se snaží uklidnit nedivokými sousedy. Loni jsem to řešila, když začal syn chodit s modřinama a bez pastelek, které si soused tak nějak postupně pobral, protože svoje poztrácel. Letos sedí s Bělorusem a to mi vůbec nevadí, mě jde o to, že nerozumí ani slovo česky a syn by se měl ve škole učit, ne se snažit nějak ho zapojit do vyučování. Cizinci ve třídě mají jednou týdně hodinu češtiny jen pro sebe, ale přijde mi to málo.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.