Přidat odpověď
Aninabe když jsem do školy chodila ,vzorečky jsem uměla, dnes už je neznám, protože je nepoužívám, když budu potřebovat tak vím že si je najdu na netu.
U chemie, fyziky by bylo fajn učit to více v souvislostech-na konkrétních příkladech, než jen tupě vzorečky, definice které se naučíš jak básničku a pak zapomeneš. V tom souhlasím jak to napsala Yuki. Pak je vtipné když se tě ptá člověk s vš vzděláním jestli bude fungovat wc, když nepůjde elektřina-jestli tu vodu do splachovače nepohání elektřina, taky bych řekla že je to přece jasné a to jsem člověk co ho fyzika moc nebavila a vzorečky už vůbec ne.
Stejně tak mě překvapilo že dnes se děcka už neučí v chemii prvky tak jak my-olovo-plumbum pb, železo -ferrum-fe, oni jen železo-fe , olovo -pb a pak se divím proč se jim to blbě pamatuje když tam nemají tu souvislost a to říkám já co v chemii plavala, hned jak začali vzorečky, rovnice, ale toto si pamatuju dodnes-ne tedy všechny prvky
Předchozí