Re: Budoucnost dětí s poruchami soustředění, co pomá ZŠ?
kolega má syna v 8 mé má dobré výsledky, bude se hlásit normálně na SŠ
já mám dceru 8 v první třídě, měla odklad má ADHD (silnou poruchu soustředění) a hraniční PAS - rok odkladu hodně udělal.. a přes to, že původně měla jít s asistentem, co jsem po několika konzultacích s několika psychology nespustili s tím, že pokud bude potřeba, asistent bude hned přidělen..
a přesto, že chodí do normální školy.. tak přes náš velký údiv.. a nepřestávám se divit denně, patří dcera prozatím k premiantům..
ale co bude za pár let těžko říct, letos jsme narazili na její hranice minulý týden, kdy ani po hodině a půl nebyla dcerka schopná se naučit 10 ti řádkovou básničku
nakonec se nám to povedlo... ale bylo to opravdu náročné
náročný bylo i prvních těch 8 měsíců - psaní čtení.. všecko jí trvalo neskutečně dlouho a stále mé nervy..
ale určitě to stálo za to, paní učitelka je úžasná.. a dcerka chodí do školy moc ráda.. a snaží se být hodná šikovná holka a zatím se jí to daří.. takže já bych neházela flintu do žita...
prostřední syn má středně těžkou dysgrafii a dysortografii a zjistili mu to až teď v 7. mé třídě, je na více letém gymnáziu a zvládá to taky dobře... jede teď od poleletí s nějakýma úlevama.. má nárok ve skoro všech předmětech, ale my se s učiteli domluvily zatím jen v matice a při diktátech... a funguje to dobře..
syn je nepraktický intelektuál, u něj si troufám říct, že VŠ by určitě dal...
Odpovědět