Re: Angličtina ve druhé třídě
Jako když budou v hodině chvilku i vybarvovat (nebo třeba vybarvit dle anglických pokynů)ale budou umět a dělat něco víc tak jako jedna z činností proč asi ne...jenže oni v té první třídě to snad měli jako omalovánky...co vím i od ostatních maminek tak to ani děti moc nebavilo...
Myslím že druháci sotva píšou...ty se klidně mohou učit ústně,bez psaní a nakonec i čtení...právě jsem viděla co se všechno může dělat takže ono by to šlo jen by to bylo namáhavější...já bych si představovala že je začnou učit pár základních slovíček,pár konverzačních obratů,aby se pomalu učili domlouvat se a výslovnost správně....klidně formou her,písniček...ale chci toho asi moc
Jen pro ilustraci-jo máme Happy house-učebnice dle mého nic moc,chudák malej je zodpovědný tak se připravoval...já z toho šílela-nahlas říkal slovíčka a pak si předčítal jak se to píše..paskvil největší-ve finále mi začal říkat místo správné výslovnosti snake,když jsem ho opravila tak se hájil že se to tak přece píše co se mi nelíbí...dělá jim to hokej v hlavě...jo můžou postupně začít číst a časem by to naskočilo samo ale tohle je vyloženě kontraproduktivní...a klidně tu energii mohl vynaložit na přínosnější učení...nevím třeba to nakonec známkovat ani nebude ale stejně prostě takový styl učení děs..ale koukám že nejsme sami...
Odpovědět