Re: Angličtina ve druhé třídě
Sasanko, já chápu, o čem mluvíte. Poukazuji pouze na to, že je těžký sehnat kvalitního učitele Aj pro děti ve škole... Když já budu učitelka AJ, určitě půjdu raději učit do jazykovky dospělé, kteří se učí ze svého popudu, učit se chtějí a navíc dostanu lépe zaplaceno, než do školy, kde se budu potýkat s kázeňskými problémy, peníze nic moc a ještě se rodičům nezavděčím. Jak už jsem řekla, mladá nadšená učitelka AJ z jazykovky, která vedla u dcery nepovinnou AJ, nakonec ze školy doslova utekla. Dceru to zprvu bavilo, ale jak se učitelka potýkala s tím,že jí žáci neposlouchali, chodili tam z donucení rodičů a nechtěli se učit, šlo to celé úplně do háje. Pak napsala mail, který se některých rodičů dotkl tak, že to řešili na třídní schůzce. Další rok už nikdo nechtěl dítě na nepovinnou AJ přihlásit.
Někdy mám holt pocit, že rodiče chtějí po učitelích, aby byli zkrátka nadlidi. Aby učili zábavnou formou, aby to zaujalo všechny,zároveň byli výborní psychologové, pedagogové, zvládali všechny odlišné dětské povahy,nátury, hyperaktivity, dys...blablablaa a k tomu jim to všechno nalili do hlavy ve škole, aby se s nimi rodiče nedejbože nemuseli doma šrotit slovíčka...
Odpovědět