Re: Angličtina ve druhé třídě
U nás se v první třídě taky "vybarvovalo". Rodiče si stěžovali na schůzkách, že se děti nic nenaučí a zapomělÿ i to, co se učily ve školce.
V druhé třídě rozdělení třídy na AJ na 2 půlky, každý jinou učitelku a AJ 2xtýdně. Dcery půlka se učila i psát, druhá polovina pouze mluvit. Rodiče si tentokrát stěžovali, že se děti učí moc slovíček + psaní a styl výkuky jim opět nevyhovoval.
Třetí třída - psát se učí už i druhá půlka třídy. Na píuč dcery skupiny si neustále pár rodičů stěžuje a ve čtrté třídě ji vyměnili.
Já s učitelkou problém neměla. Holt jsme víc biflovaly slovíčka a do toho jsme zahrnuly i psaní. Pouze pokud se i ve třetí třídě nesmyslně vybarvovalo, občas jsem v rámci urychlení popadla sešit a pastelky a poslala dceru dělat něco užitečnějšího.
Ještě bych dodala, že každý se učí jazyk jinak. Já jsem se nikdy neučila AJ v žádné škole, začala jsem se učit až při zaměstnání z knížky pro samouky. K učení potřebuji slovo nejen slyšet, ale hlavně si ho musím umět představit i v psané podobě. Takže mně by třeba výuka stylem pouze poslechu a mluvení nevyhovovala. Teď mě AJ vlastně živí.Pracuji v mezinárodní firmě, kde všechna komunikace i maily probíhají v AJ.
Odpovědět