27.4.2016 15:47:45 Yuki 00,03,07
Re: Předstíraná výuka angličtiny
Monty, moji kluci mají na gymplu taky suepr zeměpisáře, jeden učil původně na zákaldce, ale tam si an něho stěžovali, že je oc přísný a moc toho chce, tak přešel na gympl... a na rodičáku si stěžovali rodiče, že toh ochce moc a jeho přístup je jak na vš a rodičům se to nelíbí - syn je nadšený
něco jinýho je, stěžovat si na nároky, ale všimni si, že tady si většina rodičů stěžuje ne na nároky, ale na buzeraci, jako já - dvě poznámky za zapomenutí z jedné hodiny, nepřehání to ta učitelka trochu?
ta stejná nedovolí třeťákovi opravný zkoušení, když po nemoci napíše blbě písemku, na gymolu mají možnost si některý písemky opravit, já tu možnost dávám taky, tady to nejde
poznámky za všechno, vyhrožování děcku, zbytečný stres - to není o nárocích, to je orpavdu jen buzerace a nadřazenost školy, pak se pochoptelně začnou rodiče i děcka bránit tomu, aby si ze školy vůbec něco dělali a tím se to sype
tato naše učitelka má ráda hodný holčičky a pokud hodná holčička požaluje na kluka, kluk má smůlu, pokud je to kluk hyperaktivní, už se z toho nevyhrabe
já v současné době uvažuju o tom, že mě čeká návštěva školy, ovšem přímo debata s ředitelem a budu k tomu chtít výchovnou poradkyni popřípadě i psycholožku, domácí škola - po téměř dvou týdnech nemoci byl syn v pohdě a uměl, stačilo nám na to doslova pár hodin práce, bez buzerace a nebo bych měla začít hledat jinou školu, zatím si myslím, že s novou školou počkám, až koho bude mít syn od září, přece jenom ty dva měsíce zvládneme v nejhorším tou domácí školou, nebo mnu napíšu přímo omluvenku kvůli psychické nepohodě ve škole a nechám si to potvrdit od doktorky
umíš si představit, co udělá taková učitelka s kolektivem třídy? totálně to rozhodí, nemůžou vznikat žádný kamarádství, prootže na všechny není stejný metr, děcka jsou na sebe zlý a místro nějaké spolupráce jsou zvyklí si škodit, pak na druhým stupni taková třída nespolupracuje a chová se příšerně, od blbýho učitele přechází na druhý stupeň právě ty třídy, kde se nedá učit, od dobrýho učitele, který stmelí kolektiv, jsou třídy daleko příjemnější i při práci, bez ohledu na to, jaký je tam složení děcek, myslím jejich IQ
takže toto je možná tím hlavním důvodem, proč odchází děcka na gympl, odejít z toho šílenýho kolektivu - všimni si, že z dobrýho kolektivu děcka nejdou, ani když se dostanou
no a pak je tu samozřejměě to, jestli škola děcka něco naučí, nebo ne - já od školy očekávám, že naučí, proto tam přece děcko chodí, ne? ale to taky nesouvisí s nároky, spíš s kvalitou učitele, naopak v dnešní doběě se po nás chce, abysme měli nároky různý podle schopností dětí, zvlášť na té zákaldce, a to není za tak nemožný - za co dsotane jeden trojky, to by u druhýho bylo na kouli, ale když vím, že ten hodně slabý se fakt snaží a udělal nejvíc kolik mohl, tak mu dám i dvojku, jedničku teda ne, ale takto "nespravedlivých" dvojek jsem už dala opravdu hodně, děcko má radost a je motivovaný na příště se naučit zase, o to mi jde, já je nepotřebuju nachytávat na neznalostech
ale to neznamená, že po chytrým děcku, u kterýho očekávám, že pak bude chtít jít na školu s maturitou, od toho chci víc a on ten lepší výkon podá, problém není a děckám nevadí tyto rozdíly, kupodivu :)
Odpovědět