Ori_on |
|
(27.5.2011 10:59:18) Obroučky + skla jsem kupovala v Eiffel Optic. Grand Optical mi přišel drahej, takže za mě ne-e. Jinak reference nemám. Jooo, reklamy, těch mají dost.
|
vitalip |
|
(23.8.2012 12:41:13) Před nedávnem jsem si v této prodejně koupila brýle. Už když jsem si je poprvé nasadila na nos, upozornila jsem prodavačku na to, že pří bočním pohledu doleva vidím přes pravé sklíčko rozmazaně (né přes celé pravé sklíčko, jen na tom okraji), načeš mi bylo jemně ironickým tónem sděleno, že když jdu po ulici, tak se přece dívám dopředu, že nepotřebuji vidět bokem. Nad tím jsem se dost zarazila, ale pak se tam přichomítla druhá prodavačka a ta mi řekla, že mám mezi dioptriema velký rozdíl, že si na to ty oči musí nejprve zvyknout. (Levé oko 1,25 dioptrií; pravé 3,0.....předtím jsem měla 1,5 na levém a 3,0 na pravém, takže mírný posun tam byl, ale mi to levé oko pořád nějak hapruje, takže i v minulosti jsem už měla dioptrie 1,25 a 3,0 jako tomu bylo právě v tomto případě...brýle nosím už asi 19 let a vždycky jsem viděla přes nové brýle hned na poprvé normálně, to asi proto, že jsem ještě předtím nikdy nenakupovala v Grand Opticalu). Tak jsem si je donesla domů a nosila je, čekala jsem, že se to zlepší, ale nezlepšilo. Napsala jsem stížnost, pan vedoucí té prodejny mi zavolal, že se mám brýle přinést a vyřeší se to. Přišla jsem tedy, několikrát jsem musela opakovat, že přes brýle vidím dobře, jen to pravé sklíčko není zcela v pořádku. První jejich výmluva zněla: Mezi dioptriema máte velký rozdíl, takže to ten mozek nedokáže zpracovat., odpověděla jsem: Velký rozdí mezi dioptriema jsem měla vždycky, tak proč teď najednou by to můj mozek neuměl zpracovat? Na to jsem nedostala žádnou souvislou odpověď, protože najednou to už bylo tím, že mám ztenčené čočky. Předtím jsem si kupovala brýle ve Fokus Optik, čočky jsem taky měla ztenčené a nebyl žádný problém. Řekla jsem: "A i kdyby to můj mozek neuměl zpracovat, proč vidím rozmazaně jen v jednou okraji, to bych pak přece viděla rozmazaně po celém sklíčku." Opět mi bylo sděleno, že mám ztenčená sklíčka, nebo čočky, teď už nevím přesně...v této prodejně dávají dioptrie asi jen tam, kde se jim chce. První řešení bylo: "My Vám ty brýle opravíme, ale to pravé sklíčko bude asi o 1,5 milimetrů tlustší." Takové popelníky jsem nosila snad jenom v dětství, pak mi už bez sebemenšího problému dělali brýle tak, abych nevypadala jako "mentál". Měla jsem takový pocit, jako kdyby ten vedoucí, nebo kdo to vlastně byl, chtěl ode mě slyšet: "Ale víte co, nechte to tak, já ty brýle vlastně ani nepotřebuju." V tomto dojmu mě ještě ujistilo i to, že se mě pak zeptal, jestli si může ty brýle asi na 10 dnů nechat. Nevím, jak by mi je chtěl opravit, kdybych ty brýle měla doma, to jako že bych pak přišla a ještě bych čekala, než mi tam nasadí to sklíčko? Už tak tam musím dojíždět tramvají, 3x chodit pro jedny brýle....proč?!
Grand Optical je shit....
|
vitalip |
|
(23.8.2012 13:05:11) Jo a ještě bych k tomu chtěla dodat. Poté, co panu vedoucímu vševědoucímu došly stupidní argumenty, sám se mi přiznal, že nejprve objednávají skla u levného dodavatele a pak, až je nějaká reklamace, objednají dražší.
Na www stránce Grand Opticalu se chlubí GARANCÍ VYSOKÉ KVALITY (VIZ. http://www.grandoptical.cz/produkty-a-sluzby/sluzby-a-zaruky/)......:D :D :D TO TAK!!!!
|
|
Nespokojená zákaznice | •
|
(6.12.2014 16:59:31) Do GrandOpticalu už nikdy! Zhruba před měsícem jsem si u nich nechala udělat nové brýle. První věc, která mě zarazila je, že prodavačka tomu vlastně moc nerozumněla, odkývala mi skoro všechno, brýle byly podezřele levné s ohledem na mé dioptrie a na požadované tenčení (ono když běžně platíte za jednou tenčené sklo kolem čtyř tisíc a oni vám tu řeknou, že za jedno tenčené sklo zaplatíte jen sedmset, trošku vás to zarazí). Ale tak dobrý, řekla jsem si, mají na to akci, tak asi to tak po slevě vychází. Když jsem si přišla brýle vyzvednout, byly mi předány obroučky, ve kterých byly zasazeny doslova popelníky. Skla měla 8 milimetrů. Nejdřív se mi snažili tvrdit, že mám silné dioptrie a že do těch mnou vybraných obrouček to nejde vytenčit a kdesi cosi. Takže dobrý, další den tam se mnou zašli rodiče, ta, co tu mou objednávku vyřizovala sama přiznala, že to pos... a že tu objednávku zadala do systému špatně (!) a že na to sepíšeme reklamaci. Po týdnu mi zavolala vedoucí pobočky v OC Olympia Plzeň, byla neuvěřitelně arogantní, pořád si mlela tu svou, že dioptrie a obroučky blabla, ale naprosto odmítla uznat pochybení své zaměstnankyně. Když jsem si šla brýle vyzvednout, tak byla neskutečně arogantní, nepříjemná, skoro ani nepozdravila. Snažila se mi tam "vysvětlovat" že to nejde vytenčit, že se to nedělá, prostě pořád ta samá písnička. Nemluvím ani o tom, že mi vrazila do ruky samotné brýle, bez jakéhokoliv pouzdra nebo obalu (poprvé mi na ně dali aspoń takový papírový aušus, který se rozpadl ještě než jsem dorazila domů, ale aspoń něco že...), tak jsem si brýle vzala, začala si je uklízet se slovy, že když to nejde, tak to nejde, že jinde to půjde. Na pozdrav mi ani nebylo odpovězeno. Minulý týden jsem se byla zeptat ve Focus Optic v Galerii Dvořák. Bylo mi řečeno, že tyhle lupy, co mi dali do těch obrouček nejsou ani omylem tenčené, jsou to jen úplně obyčejné plasty bez jakékoliv úpravy a že to, co mi tam tvrdili je naprostá blbost, jelikož se dělá ještě mnohem větší tenčení, než mám v brýlích, které jsem nosila dosud. Takže jsem si nechala udělat brýle opět ve Focusu a říkám si, jaká jsem byla husa, že mě kdy napadlo jít do GrandOpticalu a že jsem brýle v dobré víře rovnou zaplatila. To už vážně nikdy neudělám... Nikomu GO nedoporučuji, pokud chcete brýle, ve kterých budete moct vylézt mezi lidi a pokud vám nestačí jen nějaké "nouzovky" tak k nim vážně nechoďte. Jejich arogantní neprofesionální přístup, neschopné prodavačky a absolutně nepříjemné jednání nejsou známkou seriózní firmy.
|
|
lenka | •
|
(12.3.2016 10:03:30) přesně, grand optical už nikdy, nyní u nich vyřizuji reklamaci multifokálních brýlí, jelikož v nich vůbec nic nepřečtu, pouze když brýle hodně zvednu, pracují zde naprostí neprofesionálové, kteří nemají vůbec žádné vzdělání v daném oboru, jsou to pouze prodavačky, při reklamaci mě paní hodiny přeměřovala oči a pak řekla, že pokud vidím něco rozmazaně při jejím přeměřování, že mám nemocné oči a je to na doktora, šla jsem si pro nové brýle s předpisem od nejlepšího pana doktora, když jsem se vrátila k dovyřízení reklamace, protože už jsem předtím neměla víc času, tak už mě nikdo oči nepřeměřoval a od oka pouze napsali do reklamačního listu, že o 2 mm posunout skla, takže ted jsem zvědavá jak to bude po těch 2 mm, opravdu je to tam děs a hrůza, brýle 15 000, po jejich údajné :D slevě 9 000, rámečky byly jen za 1000, zbytek skla, dvoje brýle už jsem měla bez problémů od jiného optika
|
|
lenka | •
|
(9.4.2016 16:10:53) přesně grand optical už nikdy více mám stejnou zkušenost,neprofesionální, vůbec netuší co dělají, jsou to pouze prodavačky
|
|
|
|