chabíbí |
|
(12.6.2011 13:42:02) Nutně bych se dnes potřebovala dovolat na zákaznickou linku Vodafonu. Chtěla bych zrušit telefonní číslo, ukončit smlouvu atd.
Původně jsem si chtěla nechat číslo přenést ke konkurenci, ale cavyky kolem kódu byly tak zdlouhavé, že jsem si nakonec založila jiné číslo a tarif mohla hned používat.
Tudíž bych chtěla zrušit číslo u Vodafonu. Bohužel se mi nedaří dovolat operátorovi, neustále mi to hlásí, že z mého telefonního čísla bylo učiněno několik obtěžujících hovorů, proto mi hovor ukončují. Což je, samozřejmě, nesmysl.
Co mám dělat? Na pobočce zrušit účet nemůžu a upřímně se mně tam ani teď nechce jet něco řešit. V týdnu nemám čas, z práce chodím v době, kdy jsou všechny pobočky zavřené.
Napadlo mě, jestli tady třeba u Vodafonu někdo nepracuje - že by mi poradil, jak to řešit. Poslat mail? Všimnou si ho vůbec někdy?
Díky.
|
.ganesha. |
|
(12.6.2011 13:45:14) Ano, pošli email, zpravidla do 48 hodin odpoví, většinou dříve. A připrav se na to, že tě budou přesvědčovat neskutečně lákavými nabídkami (tak už jsem u nich 12 let, že vždycky "odcházím" a mám tak na rok s levným voláním vystaráno) :) pece@vodafone.cz
|
chabíbí |
|
(12.6.2011 13:54:31) Ježiš, ještě aby mě tak přesvědčovali, to je to poslední, o co stojím
Posledně mě přesvědčili, abych přešla k jinému tarifu, jak to pro mě bude výhodné. Místo asi tří stovek měsíčně jsem začala platit čtyřnásobek, protože mi od května zrušili balíček, kvůli kterému jsem teda přešla na jiný tarif a mezitím mi ten předchozí tarif taky zrušili (Odepiš).
Díky za mail, zkusím to! Ještě se chci zeptat - budou mě zpátky kontaktovat telefonicky nebo mailem?
|
.ganesha. |
|
(12.6.2011 14:08:00) Mě kontaktovali mailem, ale když chceš zrušit číslo, budou ti určitě volat.
|
|
|
|
chabíbí |
|
(12.6.2011 14:02:38) Valkýro, převod čísla jsem po dvou měsících tahanic vzdala Tak na pobočku kdyžtak příští víkend. Ach jo, a můžou mě pak zkusit ještě přesvědčovat. Na operátora se nemůžu dovolat, do samoobsluhy se věčně nejde přihlásit...
|
|
chabíbí |
|
(12.6.2011 14:07:12) A co tam pak nabízí za ok nabídky? Já tedy nejsem moc volací člověk, stačí mi tak 20 minut měsíčně plus teda asi hodina až dvě denně na jedno číslo, které je u jiného operátora. Tím mě nalákali na tarif, který pak na jaře zrušili. Jinak nevím, co by mně mohli nabídnout. Že to za mě budou rok platit?
Znám ty jejich nabídky - už jste u nás 8 let, můžete si vybrat zdrama telefon, když si jedu pro telefon, zrovna ho nemají (několikrát), později mi řeknou, že jsem zaplatila o den později, tak mám na dva měsíce s výběrem telefonu utrum a podobně.
|
.ganesha. |
|
(12.6.2011 14:10:12) Já teď například platím za volných 250 min na manželovo čísle a 50 min. + 50 sms + neomezený volání a smskování na jedno číslo na mém čísle 800,- paušál. Dohromady.
|
|
|
|