gf fgfhf |
|
(2.10.2011 13:15:32) děláš to dobře taky jsem to tak dělala, zítra je po nočním vyspání, noční spánek bude večer po večeři a koupání, odpoledne je doba od oběda do večeře, dopoledne je od vstávání do oběda atd. Ona k tomu dojde uvidíš, někdo dřív, někdo pozdějí, my už to teda vzládáme jsou nám 4, ale stejně furt to řikám, kdy je co. Ted momentálně řešíme dny v týdnu.
|
Kubula K. |
|
(2.10.2011 13:21:18)
"Za tři hodiny" je myslím moc abstraktní, vlastně to znamená uměř přičíst tři hodiny (čemuž nerozumí) k současnému času (který si taky neumí představit).
Možná opakuju, co napsali jiní - nečetla jsem všechno. Taky jsme s tím donedávna bojovali, ale hodně pomohlo ty věci kreslit (na výrobu kartiček nemám trpělivost, a hlavně by se okamžitě ztratily ). Ale prostě popadnu kus papíru a pastelku a jedu nejdřív bude oběd (talíř), pak vezmeme pejsky ven (psi), pak budu chvíli pracovat (počítač a hodiny ukazující 16:00 - ručičkové), pak půjdem na hřiště. Je to za chvilku a přestože nejsem žádný malíř, dítěti se to líbí a pomáhá mu to.
|
|
perdita |
|
(2.10.2011 13:23:12) Jen dodám, že podle mé vlastní domácí zkušenosti mají problém s chápáním času děti s poruchou pozornosti. Jedno takové doma mám a uchýlily jsme se spolu k harmonogramu, jak píše Giga. Taky jsem skládaly obrázky, jak jdou po sobě. Jak je chytrá v matice, v češtině, v chápání přírodovědných souvislostí, tak s tímhle má problém jak kráva.
|
|
|