Ažurka + Toni+Andul |
|
(8.11.2011 20:37:56) Dobrý den, mohu poprosit kam se obrátit na mmb přímo a upozornit na nefér jednání prodejce? jde o objednávku autosedačku zaplatila jsem ji 13.9.2011 a dosud ji nemám a ani peníze stále se na něco vymlouvají:-( děkuji
|
*Hanka* & Lucinka |
|
(8.11.2011 20:44:19) určitě v hodnocení a asi i provozovateli MMB bych poslala kopie mailů
|
|
domenica |
|
(8.11.2011 20:53:01) hodnoceni a administratori... preju hodne stesti
|
Ažurka + Toni+Andul |
|
(8.11.2011 20:54:11) No já nejsem jediná je nás hafo a je to obchod v Praze řekla bych,že možná dobře zavedený
|
*Hanka* & Lucinka |
|
(8.11.2011 21:53:41) písni o kterého prodejce se jedná
|
|
|
|
Jane Doe |
|
(8.11.2011 21:30:29) Co to je prosím za obchod? Zrovna si objednáváme autosedačku a chci to platit předem..
|
|
Adina,kluk 08 | •
|
(9.11.2011 5:54:18) a dívala jsi se předtím na hodnocení,než jsi to zaplatila? jinač to nevím,ale určo to jde.zkus tu hlavní stránku proštudovat.
|
|
Mákunka | •
|
(19.3.2012 20:10:45) Dávejte si pozor na reklami, které chodí do schránek. Jednáse o objednávání záclon, povlečení dětem i pro dospělé , ručníky, utěrky, firma: centrální sklad BUDHILL Klatovy objednala jsem si samé kazové šunty!!!!!!
|
Alena P. -důchodkyně | •
|
(25.4.2012 13:16:42) Je to hrůza:-( I já jsem naletěla firmě BUDHILL z Klatov. V letáku nádherně nafocené záclony,prý totální výprodej kvalitních záclon..... Dnes mi ta nádhera přišla a já myslela,že mně to položí. Tak příšerné hadry a ještě ke všemu samý kaz,jsem snad ještě neviděla,natož abych si to pověsila na okna:-(((((( Takže okamžitě šly do kontejneru,dřív,než někdo z rodiny zjistí,jak jsem naletěla...S penězi jsem na tom dost mizerně a teď jsem vyhodila 500,-kč jen tak do větru.Jsou to darebáci a podvodníci.Hlavně,že se zahojí na důvěřivých lidech POZOR NA LÁKAVÉ NABÍDKY!!!!!
|
Martina, 3 synové |
|
(25.4.2012 13:49:18) Proč jsi je neposlala zpátky? Máš nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz...
|
|
Ludmila | •
|
(16.5.2012 13:12:02) Děkuji za info,leták dorazilk nám a chystala jsem objednat ted to neudělám!
|
Naďa Murinek | •
|
(17.5.2012 9:28:26) jsem důchodkyně a už jsem viděla záclony na okně ! Díky všem za upozornění na kazové zboží. Ušetřila jsem. Opravdu leták nafocený krásně. Ale to je asi vše ! I tak se dá slušně uživit na důvěřivých lidech.
|
|
|
|
novali | •
|
(23.8.2013 15:56:07) právě mi přišel leták do schránky je to centrální sklad jutych klatovy mají po box na poště samozřejmě ceny jsou lákavé ale o kvalitě fakt pochybuji přesně jak píšete vydražila jsem na mimibazaru v aukci povlečení chtěla jsem samozřejmě něco pěkného domů za tu cenu jsem myslela že bude pěkné ale jak to přišlo měla jsem oči jak balony a to doslova barví to už jen na omak křivě střižené i ušité jako prase sice nejsem extra švadlena ale snad vím že když mi do konce sešití přebývá jednoho dílu věší kus tak už to od začátku šití rovnám a ten kratší lehce natahuji tam to ale vyřešili tím že ten zbylý kus prostě přeložili a nahnácali aby jim to vyšlo až ke knoflíkům no hrůza :-( látka měla být krep mám doma krepové povlečení ale tohle se tomu nepodobá ani z dálky kdyby mi to dal někdo zadarmo i tak bych na to nebyla pyšná kdybych to povlíkla je to vidět jak je to příšerně ušité hold lidi jsou takový že opravdu prodají i ten největší kus hadru jen aby z toho káply peníze :-(
|
Jindriska8 |
|
(5.10.2013 13:20:41) Leták jsme si právě prohlížela,chtěla jsme si nějaké povlečení objednat,ale po přečtení článku,si nic objednávat nebudu.To si radši přidám a koupím si kvalitu. Díky za upozornění.
|
DANIELA | •
|
(31.7.2014 14:55:39) To jsem si tedy dala!Takové krásné povlečení jsem si objednala a dnes mi přišel takový aušus,že ještě teď nechápu jak je něco takového možné ?Fa Jutych s.r.o.je opravdu klasa!Povlečení přišlo humpolácky ušité,s černými skvrnami a nekvalitním materiálem!Vyprala jsem ho RUČNĚ a opět jsem šla do mdlob!Všechna barva mi zůstávala ve vaně,umyvadle,dlaždičkách,ještě teď mám barvu pod nehty!POVLEČENÍ JE UŽ V POPELNICI!A to jsem si chtěla udělat radost.Místo toho musím uklidit celou koupelnu a na postele si dám sice starší,ale kvalitní povlečení.Jo a telefon,který tam byl uvedený 607 719 377 nikdo nebere.Škoda,že jsem nenašla na tuto rádo by firmu recenzi dřív.UŽ SI PŘES INTERNET HNED JEN TAK NĚCO NEKOUPÍM.
|
Nejlevnější povlečení záclony |
|
(4.8.2014 12:58:06) Dobrý den,
rádi bychom zareagovali na výše uváděné téma. K prvnímu bodu, za zboží objednané přes mimibazar neneseme žádnou odpovědnost. Prodej je z naší strany provozován pouze formou letákových kampaní a pomocí e-shopu www.nejlevnejsi-povleceni-zaclony.cz. Jsme zavedená česká společnost a oprávněné nároky reklamace řešíme zasláním jiného zboží, popřípadě vrácením peněz, viz. naše všeobecné obchodní podmínky. K druhému bodu týkajícímu se ztráty barevnosti při praní povlečení - při dodržení doporučených postupů nedochází ke kvalitativním změnám. Opět zdůrazňujeme, že si našich zákazníků vážíme a jednáme s nimi korektně, proto při uplatnění oprávněné reklamace zašleme jiné zboží, či vrátíme peníze. Útok na naše nízké ceny považované za "lákadlo" důvěřivých zákazníků považujeme za nešťastný. Naše trvale nízké ceny jsou výsledkem dlouholeté činnosti, kdy díky stovkám spokojených zákazníků jsme získali zajímavé ceny od dodavatelů a máme radost, že v této cenové hladině přinášíme výrobky svým zákazníkům. Netvrdíme, že nemůže dojít k pochybení z naší strany, nicméně stojíme si za svým, že zákazníkům, kteří vznesou svůj oprávněný požadavek na vyřešení vadně dodaného zboží, vycházíme vstříc a společně nacházíme odpovídající a uspokojivá řešení. Škoda, že zavedenou součástí zdejší mentality je skutečnost, že se dělíme s ostatními povětšinou jen o negativní poznatky, které nejsou vyváženy statistikou případů spokojených zákazníků. Napadá mě příměr televizních novin, během půl hodinky se dozvíte o tragických deseti nehodách na našich silnicích, což vede mnohé ke strachu do vozu vstoupit, nikdo Vám však již neřekne, že dalších x tisíc účastníků dojelo v pořádku. Děkujeme za možnost vyjádřit své stanovisko a přejeme krásný den.
Operační tým obchodu www.nejlevnejsi-povleceni-zaclony.cz
|
Emily April | •
|
(12.9.2014 20:40:03) dnes mi přišly 3 ks povlečení 3D na manželské postele(6 ks)Dost mě vyděsilo náhodné zabloudění na MMB,kde paní popisovala děsnou zkušenost s fa Jutych.Okamžitě jsem 1povlečení vyprala na 30 st.a naštěstí barva zůstala a šití je rovné a zipy v pořádku.Dost jsem si oddechla protože jsem je koupila k Vánocům pro kamarádky.Jediná věc co nebyla v pořádku byla barva povlečení 3D č 171 - bylo zelenomodré místo hnědého s růžemi.Netuším zda jim zbylo nebo ten kdo balí zboží je barvoslepý.Jenže při cenách poštovného to asi vzdám a nebudu to řešit.Jinak vypadá opravdu dobře.Používám jen bavlněný satén takže nějaké zkušenosti mám.Telefon mi taky vzali,takže u mě dobrý.Ale stejně příště si už dám pozor,kdyžčtu špatné zkušenosti jiných .
|
|
|
Lenka Rajtrová | •
|
(19.11.2015 11:43:29) Dobrý den. Musím i reagovat. Je to tak týden zpět, s dědou jsme objednávali povlečení. Dojít mělo PPLkem. Je to týden, nikdo s námi nekomunikuje, prý změna proběhla 17.11.2015 (svátek ke všemu) a tak jsme volali, kde je tedy ten zakopanej pes. Sluchátko zvedla paní, která se ani nepředstavila a zpruzeně, že zas někdo volá, řekla: A kdy jste jako objednali? Říkám minulý úterý. Z její strany však přišla uplně neočekávaná reakce: HMM - a vzápětí to položila. !!!! Jsou to už 3 hodiny a nemůžu se dovolat - ,,Volaný účastník...blablabla" Takže s odebraným zbožím se můžou rozloučit! UŽ NIKDY VÍC!
|
|
|
|
ANNA | •
|
(2.1.2015 19:27:17) PŘESNE TAK JSEM REKLAMOVALA ZBOŽI FIRME JUTYCH.,ZAPLATILA ,A NI ZBOŽI ANI PENEZ .NALETELA JSEM ,TOJSOU HAJZLOVE
|
Hannka | •
|
(10.2.2015 9:49:45) U firmy Jutych s.r.o. jsem si objednala dva druhy záclon, ale při jejich dodání jsem byla zděšená. Záclony byly samý kaz, křivě ustřížené a jeden druh záclon byl jako z plechu a nešel nijak poskládat. Na fotce vypadalo všechno nádherně, ale skutečnost je děsivá. Evidentně se jedná o kazové a podle kvality i vietnamské zboží. Moc lituji, že jsem si recenze nepřečetla dříve, mohla jsem ušetřit peníze i vztek. Navíc reklamace zřejmě nemá smysl, protože zásilka přišla bez faktury a objednávka byla potvrzena jen e-mailem.
|
|
|
|
|
|