.Katka |
|
(28.11.2013 12:26:04) Moje bývalé prvňačky psaly (a do značné míry píšou dodnes) jak prasata, ale netvrdila bych, že to flákaly. Myslím, že psaly na hranici svých možností. Nevytáčelo mě to nikdy. Nemám o svých dětech tak špatné mínění, abych si myslela, že mně (nebo učitelce) to dělají schválně. A vůbec, jak poznáš v 1. pololetí 1. třídy, že to dítě to fláká? Že to někdy umí i líp? A co když zrovna bylo odpočaté a v dobré náladě a prudící matka mu nestála za zadkem, takže se netřáslo strachy?
|
Alena | •
|
(28.11.2013 12:30:46) A jak to poznas u 18cti leteho? Vazne si myslis, ze prvnaci to jeste neumi, nechteji flakat? Ze to nechteji rychle odbyt a jit delat neco jineho? Ja bych ty deti fakt tolik nepodcenovala.
|
.Katka |
|
(28.11.2013 12:39:18) Připouštím, že i prvňáček dokáže něco odbýt. Nicménš i tak, řekla bych, že něco "odfláknout", tedy udělat tak, že to je ještě přijatelný (čitelný), ale neztrácet tím zbytečně moc času, je to života docela užitečná schopnost.
|
Alena | •
|
(28.11.2013 12:40:35) Tak s tim souhlasim, ale u tak malych deti je problem to odhadnout, vetsinou to preyenou :). Ale ja se jim nedivim, me to taky hrozne nebavilo.
|
|
Lassiesevrací |
|
(28.11.2013 12:42:40) To si myslím taky. Prostě by to mělo mít nějakou hranici,ale nic nemusí být dokonalé.
|
|
|
|
Lassiesevrací |
|
(28.11.2013 12:32:20) Já myslím, že se to odhadnout dá. Jestli spěchá, protože brácha si hraje s něčím zajímavým a ona chce taky... nebo když má část toho psaní, stejné znaky, napsáno ze školy, tak je taky vidět, že to umí i líp. Něco jiného je, když se s tím dítě potýká celkově, ale když je to nebe a dudy, tak tam prostě víš, že na to dlabe.
|
Líza |
|
(28.11.2013 12:35:02) Dcera mívala nádherně napsané věci ze školy. Psali kratší úseky než psala doma, a hlavně doma při psaní úkolů její starší ségra cvičila na klavír. I takovej drobnej rozdíl stačil k tomu, aby to doma bylo jako prase. Protože jako dysgrafička potřebovala soustředit se ne na 100, ale na 1000%.
|
Lassiesevrací |
|
(28.11.2013 12:37:32) Tak u nás je to jinak, má to tak půl napůl, nepředře se ani doma, ani ve škole.
|
erika,2 děti |
|
(29.11.2013 8:27:54) U nás je to tak, že syn má hezčí úkol z domova, než psaní ve škole, tam jde vidět, že je vystresovaný....
|
|
|
|
|
TaJ |
|
(1.12.2013 10:45:20) Katko, já mám zatím teprve předškoláka, v lednu jdeme k zápisu, ale bude mít odklad a kvůli dysfázii trénujeme například grafomotoriku docela často a on to tedy rozhodně "odfláknout" dokáže... Občas to prostě rychle načmárá, jen aby to bylo hotové, přitom vím, že třeba minule udělal to samé o hodně líp....ale on to prostě udělá frk frk a hlásí, že už to má hotové - a když ho upozorním, že tady a nebo tady to neudělal zrovna úplně dobře, tak mi na to řekne - hm, to jo, ale to nevadí, viď maminko? A to ho na ty chyby většinou spíš jen upozorňuju, rozhodně mu za ně nenadávám ani nijak netrestám, takže to není tím, že by to "zmastil" ze stresu...co s tím nevím, zatím se snažím vysvětlovat, že paní učitelce ve škole to už asi trochu vadit bude....
|
|
|