Ropucha + 2 |
|
(21.11.2014 11:53:04) Tvou situaci z lidského hlediska naprosto chápu, ale odpovím ti z pozice klienta: zcela upřímně, provozovny, které takto zkracují provozní dobu, na mě působí neprofesionálně. Jako když někdo podniká jen tak bokem, odskakuje si tam od plotny, jak mu to zrovna vyjde. Takže záleží, kde a v jakém oboru působíte, jakou máte klientelu, ale já za sebe dávám přednost službám, které fungují stoprocentně spolehlivě a profesionálně.
|
Paulis |
|
(21.11.2014 11:55:57) Jasně Anet. U nás to funguje na objednávku, tzn. že lidi z ulice k nám nechodí. Tedy jednou tak za týden.... Proto ani my tam nejsme od rána do večera, ale dle objednávek.
|
Paulis |
|
(21.11.2014 11:57:42) Promiň Anett + 2
|
|
Ropucha + 2 |
|
(21.11.2014 12:04:55) Pavlo, pokud máš tedy svou klientelu, tak asi záleží na tvém odhadu, jestli se nebojíš, že někoho tímto přechodným omezením odradíš. Jestli jseš si jistá, že tvé zákaznice to pochopí a přizpůsobí se ti, protože o tvé služby hodně stojí, pak o tom můžeš zkusit přesvědčit majitelku. Dále už to je hlavně otázka toho, jak se dokážete domluvit vy dvě
|
Paulis |
|
(21.11.2014 12:31:35) Tak je pravda, že my to máme také už od začátku osekané a to z toho důvodu, že nelze pobrat všechny klienty na večerní hodiny, takže vlastně moje klientela je od začátku orientovaná spíše na denní klienty. Ten zbytek je salonu či kolemjdoucí a to jsou ti večerní.
|
|
Ropucha + 2 |
|
(21.11.2014 12:32:10) A k té provozní době - velmi oceňuji služby, které nekončí v pátek po poledni (a ve všední den v pět odpoledne). Opět z lidského hlediska chápu, že člověk chce mít v pátek odpoledne už volno, jenže chci-li něco nabízet zákazníkům, musím jim přeci vycházet vstříc, ba podbízet se jim, a ne podnikat stylem: udělejte si čas ve své běžné pracovní době, jinak nazdar, odpoledne jedu na chalupu a vy už mě nezajímáte. (Jistě, i tak to někomu může fungovat k jeho spokojenosti, je jen věc zákazníků, zda na to přistoupí.)
|
Paulis |
|
(21.11.2014 12:37:05) Tak u nás se určitě nekončí v pět. Ale prostě ten měsíc tam nemohu být 12 hodin.
|
|
|
|
|
Ropucha + 2 |
|
(21.11.2014 12:20:55) Valkýro, ano. Já jako zákazník to vnímám tak, že pokud firma prosperuje a daří se jí, bude služby spíš rozšiřovat a vylepšovat. Pak to na mě působí, že chodím na správné místo, kde dostávám to nejlepší. Pokud služby najednou naopak omezí, je to pro mě signál, že se něco děje, že je něco špatně, a budu si možná raději hledat nějakou spolehlivou konkurenci.
|
Ropucha + 2 |
|
(21.11.2014 12:35:46) Valkýro, je mi líto, že ti to nedopadlo a abys dobře chápala mé komentáře, tím nemíním omlátit o hlavu podnikatelské přešlapy konkrétně tobě osobně, jen píši zcela upřímně, jak to vnímá zákazník zvenčí, protože si myslím, že to je užitečná zpětná vazba, i když hrozně nemilosrdná
|
Ropucha + 2 |
|
(21.11.2014 12:45:48) Valkýro, ano, určitě by lépe fungovalo nastavit ofic. prac. dobu kratší a pak "významným zákazníkům" poskytovat služby i nad její rámec (s čímž byste předem počítali, ale zákazníkům by to bylo servírováno jako bonus). Lidé by vrněli blahem, že děláte pro ně něco navíc, to opravdu psychologicky velmi dobře působí.
|
|
|
|
|