Kafe |
|
(30.11.2014 18:12:20) V PPP byl několikrát, na logopedii také chodí a nyní je v nuláku, kde mají i logopedii. Test školní zralosti zatím nedělal a s ohledem na to, že mu bude na podzim 7, mu odklad dávat nechci. Mně by nejvíce vyhovovalo, kdyby měl něco jako individuální vzdělávací plán. Prostě extra doučování v češtině a třeba méně matematiky.
|
Natašenka |
|
(30.11.2014 18:14:13) No však to ti doporučí to PPP. Ale hlavně jde o to, co bude vyhovovat jemu, ne tobě.
|
Kafe |
|
(30.11.2014 18:18:26) No jo Natašenko, jen nevím, co by pak v případě odkladu v 1. třídě během hodin matematiky dělal.
|
Natašenka |
|
(30.11.2014 18:23:57) Nechápu, však od toho má to PPP ne? No a co by dělal, to by záleželo, co mu bude vyhovovat. Ono jestli umí počítat do deseti, to ještě nic neznamená.
|
LenkaP. |
|
(30.11.2014 18:29:43) Píše, že ovládá učivo první třídy /matematiku/, tak to bude asi o něco víc, než počítat do 10
|
Natašenka |
|
(30.11.2014 18:33:22) A o co víc to bude??? U nás v 1 třídě počítají do deseti, na konci roku naběhli do 20ti... Jinak tedy nevím jak myslí učivo 1 třídy, on měl k dispozici učebnice??
|
|
Natašenka |
|
(30.11.2014 18:35:16) A je celkem jedno co ovládá ne? V PPP by jim snad měli vypracovat doporučení a návrh na IVP. Jestli ovšem s dysfázií a ADHD nespadá už pod SPC.
|
Kafe |
|
(30.11.2014 19:13:48) Natašenko - nemám 100% důvěru v PPP jako všeznalou instituci. Stačí, aby měl prcek zrovna svůj den a výstup z PPP bude dosti jiný, než v jeho běžný den. Spíše beru v potaz názor jeho paní učitelky z nuláku a jeho logopedky, kteří s ním pracují dlouhodobě a znají ho lépe.
|
Kafe |
|
(30.11.2014 19:29:06) Jeho paní učitelka si myslí, že by měl jít do logopedické školy (bohužel je hrozně daleko), protože je možné, že by se mu v normální škole děti kvůli výslovnosti posmívaly. Paní logopedka si myslí, že může jít do normální ZŠ, protože je dost silný na to, aby případné posměváčky ustál a pokroky ve výslovnosti dělá a jiné problémy nemá. (to ADHD se projevuje spíše v rychlosti, v jaké pracuje na úkolech - udělá je dobře, ale expresně rychle a chce hned další a další). Tím, jak chodí do nuláku, je už zvyklý na školní režim, sedět v lavici, hlásit se, apod..
|
|
Natašenka |
|
(30.11.2014 21:44:33) Tut... no tak matika je jasná a v Čj tedy by měl mít v IVP rozepsáno, kdy potřebuje pomoct, kdy ne atd. DO IVP se průběžně zapisuje a dle potřeby se uzpůsobuje.
Ale tedy opravdu, že si jako rodoč řeknu, takhle to bude, takhle chi IVP, no to asi tak ne. Prostě podle toho jak to dítě pracuje. A ono je celkem rozdíl být ve školece a ve škole a dítě spolupracující na logopedii a ve škole.
Zakladatelka má zjevně růžové brýle
|
|
|
|
Delete |
|
(30.11.2014 23:44:30) Šuplíku, a tvoji kluci jsou dysfatici?
|
|
|
|
Kafe |
|
(1.12.2014 17:13:47) Šuplíku - školy s malým počtem dětí jsou nedostatkové zboží. Navíc prcek je nejsilnější ročník...
|
Kafe |
|
(1.12.2014 17:34:24) Teď jsem našla, že kousek od našeho domu se od září otevírá soukromá základka s malým počtem dětí ve třídě. Se tam půjdu podívat. Zároveň mám domluvenou schůzku se speciální pedagožkou spádové základky.
|
|
|
olgaadam |
|
(1.12.2014 18:46:06) Ve speckách je méně žáků. Nevěřím, že v té logo bude 30 dětí a je jedno, jestli je silnej ročník nebo ne.
|
|
|
|
|