| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace zipu u tašky

 Celkem 5 názorů.
 Judy+2 


Téma: Reklamace zipu u tašky 

(19.11.2015 17:05:32)
Dobrý den, potřebuji poradit. Asi půl roku mám tašku Husky. Od začátku šly zipy špatně, nepomáhalo ani mýdlo apod. Nakonec se mi podařilo dva zipy téměř současně rozbít tak, že jezdec je na obou částech zipu, ale před ním i za ním je zip rozevřený. Nejde to nijak spravit. Možná to ani není na výměnu zimu, asi by pomohlo rozpárání a nasazení jezdce. Můžu to reklamovat? Nevrátí mi to zpět, že jsem to poškodila? Abych zbytečně neplatila poštovné. Byla to na můj vkus docela drahá taška, tak bych ji nerada sama párala a neuměle opravovala. A myslela jsem, že mi trochu vydrží.
Předem díky za rady.
Jen ještě dodám, že opravdu nejde o nějakou vychytralost, taška není vůbec opotřebená, měla jsem ji jen dvakrát a zacházela jsem s ní šetrně. :-)
 Fren 


Re: Reklamace zipu u tašky 

(19.11.2015 17:53:00)
u nás vyměnují zipy k taškám v opravně bot,tak kdybych tu tašku chtěla dál nosit a než platit za poštovné ještě k tomu s nejistým výsledkem,tak bych se asi vydala rovnou do té opravny,bo za zeptání,jestli jsou u toho schopní vyměnit zip,nic nedáš a mohla bys to mít pořešeno brzo a za pár kaček.Ne?~5~
 Pam-pela 


Re: Reklamace zipu u tašky 

(19.11.2015 17:56:00)
Judy, já bych to zkusila reklamovat, zvlášť pokud nemáš tašku déle než půl roku.

je to sice sporné, protože to můžou hrát na mechanické poškození, což roztažení ježdíku je.
Pak bych se kdyžtak obrátila na opravnu, vymění ježdíky, ale musí tašku porozpárat a zase zašít, nejde to nasadit zezhora.
 margotka78 alias shit-roller 


Re: Reklamace zipu u tašky 

(19.11.2015 18:02:08)
záleží na tom, jak se tím chceš zabývat. Pokud máš čas zkusit reklamaci, tak zkus. Bude-li uznána, je nárok i na náhradu nákladů ( poštovné, jízdné). Pokud se ti nebude chtít tím zabývat, tak to dones do opravny obuvi.
 withep 


Re: Reklamace zipu u tašky 

(19.11.2015 18:52:37)
Nedávno jsem vyreklamovala dva zipy v Tchibu, jeden u dětské nepromokavé bundy a druhý u dětské mikiny. Uvědomila jsem si, že se rozbily zipy u dvou mikin, které jsem kupovala rok předtím, a ani mě tehdy nenapadlo je reklamovat, měla jsem za to, že je děti neopatrným používáním zničily. Ale tentokrát to byla bunda batolete, kterého zapínám já, a předškolačky, ten normálně fungoval do okamžiku, kdy urvala poutko, a protože je tam brzdička proti rozjíždění, nedá se nahradit třeba kancelářskou sponkou. Normálně mi to uznali a vrátili peníze. Vlastně bych mohla reklamovat i gumáky, které jsem na jaře kupovala s tou bundou, jsou prasklé, ale je mi to blbé, mít všechno takhle půjčené zadarmo ~k~. Ty gumáky kluk docela vynosil a i z nich vyrostl. Ale mít mladší dítě, které by je mohlo podědit, asi to zkusím, přece jen pokud má něco zaručene vydržet dva roky...

Myslím si, že dnes většinou všude uznávají reklamace celkem bez problémů. Já bych to zkusila, můžeš tam napsat, že se spokojíš s opravou, a třeba ti to alespoň opraví a uhradí poštovné, i když pro jednoduchost spíš dodají nový kus nebo vrátí peníze.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.