ALL |
|
(11.3.2016 11:14:32) "Neplaťte za dopravu a vyzvedněte si objednávku v našich obchodech" - stojí velkým oranžově zvýrazněným písmem na stránkách Tchiba. A ejhle, když dokončuju objednávku, objeví se malým písmem : "Tuto objednávku nelze dodat do obchodu Tchibo. Důvodem může být zboží za Věrnostní zrnka. Neuplatňujte je teď, ale až při platbě v obchodě." A to zjistím jako náhodou až ve chvíli, kdy setřu krycí vrstvu na kupónu na slevu, abych zadala číslo kupónu, které se zadává při nákupu přes e-shop. A pozor: po setření krycí vrstvy nelze kupón uplatnit v obchodech Tchibo. A to mám tu jejich pitomou kartičku, který mi má poskytovat výhody! Mně to teda vytočilo dokonale. Připadá mi to jako švindl a klamavá reklama, tak to aspoň tady musím trochu vyventilovat. Do Tchiba jsem napsala rozhořčený mail, ale ne že bych si od toho něco slibovala.
|
Cimbur |
|
(11.3.2016 11:17:07) To naštve. Ale oni v pondělí a v úterý zasílají zdarma. Nepočká to na pondělí?
|
ALL |
|
(11.3.2016 11:20:59) Díky za tip, vím, že občas posílají zdarma, ale nemám vysledováno, že je to takhle pravidelně. Já ale chtěla tu bundu v obchodě vyzkoušet. Počkám tedy do pondělka, jestli teda nekoupím přes víkend někde jinde.
|
|
Bberi |
|
(11.3.2016 11:22:26) Mě taky zklamali, zadala jsem objednávku a automaticky se mi načetla platba na dobírku- tj, příplatek 29 Kč...Hned jsem jim psala,že to chci změnit na platbu převodem, ovšem zadanou objednávku nelze změnit a ani zrušit! Objednala jsem si dvě věci,odeslali je ve 2 balíčcích-den po sobě,nechápu proč? Navíc Geis volali,že přijedou mezi 10-12 a nakonec bez omluvy dorazili ve 13 hod....
Takže naposledy s takovou nevstřícností jsem se dlouho nesetkala!
|
Cimbur |
|
(11.3.2016 12:32:29) Bberi, normalne jsi mela udelat novou objednavku a tu prvni neprevzit. To mi sami na infolince doporucili. Jinak oni se fakt zhorsujou. Zadarmo je to jen pri platbe prevodem.
|
|
Lei |
|
(11.3.2016 13:40:08) Stejná zkušenost. Jak ta dobírka, tak dvě (malé) věci, obě skladem, ve dvou balíčcích dva dny po sobě. Nerozumím tomu. Proč dva obaly, dvakrát vytištěné papíry...
|
Katka a 2 výrostci |
|
(11.3.2016 22:15:13) Třeba to bylo fyzicky na 2 ruzných skladech daleko od sebe - než by to konsolidovali na jedno místo a pak teprve odeslali,tak to holt takhle resili.
|
|
|
|
|
Lída+2 |
|
(11.3.2016 11:24:25) ALL, nevím co je jinak, ale manžel objednal zboží v říjnu do obchodu, tam jsme přišli, čekalo na nás.....prohlídl to, vyzkoušel, uplatnil slevu protože byla u objednávky prý normálně uvedena(které sice platila jen do neděle, zboží vyzvednuto v pátek další týden) a zrnka též, zaplatil kartou.....na prodejně vše bez problému.
Tak nevím co jsi měla jinak, že Ti to nešlo....
Nepsala bych, volala bych.
|
ALL |
|
(11.3.2016 11:33:38) Tak jsem volala a bylo to k ničemu, akorát jsem se rozčilila podruhé. Není to žádný omyl, je to vskutku tak. U některého zboží to nejde. Proč, to jsem se nedozvěděla. Ta úžasná barevně vyvedená reklama na hlavní stránce je tedy lež.
|
Lída+2 |
|
(11.3.2016 11:37:41) ALL, tak to řeknu manželovi, aby si dával bacha.......
|
|
Dobra1 |
|
(11.3.2016 18:07:21) Možná by stálo za to oznámit to na ČOI jako klamavou reklamu. Nebo tím pohrozit v tom Tchibu, třeba se chytnou za nos.
|
ALL |
|
(11.3.2016 18:29:35) Ano, na ČOI jsem už napsala, Tchibu jsem to oznámila. Tak jsem zvědavá, co nového se zase dozvím.
|
|
|
|
|
Louisa Z. |
|
(11.3.2016 11:26:51) ALL, nedivím se. Tchibo má opravdu velké rezervy v zásilkové službě... což jsou nejen moje zkušenosti, ale i známých. Já tam nakupuju ráda, ale už v podstatě hlavně v kamenném obchodě, protože zásilková služba vždycky nějak drhla. Naposledy při dodávce do kamenného obchodu jsem s vytištěným mailem v ruce o uložení zboží na prodejně čekala hodinu, protože tam mají nějaký idiotský systém uložení zásilek a nebyli schopni zboží dohledat. Po hodině (a několika konzumovaných kávách ) se podařilo . Taky se mi v Tchibu jako jediném z těchto větších obchodů stalo, že mi strhli platbu kartou z bankovního účtu dvakrát. Ke cti jim budiž pouze to, že zároveň s tím, kdy já jsem to reklamovala, tak oni sami už to taky zjistili a vrátili.
Ale přesto je mám ráda, mají jednak spoustu milých zbytečností, ale i dobrý textil.
|
Lída+2 |
|
(11.3.2016 11:33:24) Louisa Z. , manžel si tam v lednu pro něco šel.....s e.mailem, měl počkat.....šel k regálu tam si to vzal, donutil prodavačku, aby mu to přijala, že to je z jeho objednávky, zaplatil a nechal ji tam ten papír, že si to pak má najít a dát do regálu, že jemu je to jedno.
Já se tam vůbec nedostanu, tak nevím jak to probíhalo.....
|
|
|
Fren |
|
(11.3.2016 13:51:14) jojo,sleva zprava,zleva
Když jsem v datartu kupovala sklokeram.sporák,tak mi taky důležitě dávali kartičku s bodama na slevu a tak. NO podívala jsem se na to na netu,a jde o naprosto nezajímavé a předražené shity
Většinou se proto o tyhle pičičovinky ani nezajímám,jen to jen nakonec ztráta mého času.
|
Fren |
|
(11.3.2016 14:08:59) a tchibo mě teda míjí,byla jsem několikrát v jejich kamenném obchodě,ale nic mě tam neoslovilo až tak,že bych si to chtěla koupit.
|
|
|
ALL |
|
(11.3.2016 14:26:28) Tak jsou větší švindlíři, než jsem myslela - navíc mi ještě napsali, že tu slevovou kartu ani takhle nelze uplatnit. To ale není nikde k dohledání předem!
Z jejich e-mailové odpovědi:
".... Některé výrobky jsou zasílány ze skladu, který neumožňuje zasílání do našich prodejen Tchibo........Zároveň bychom Vás rádi informovali, že při vytváření objednávky s doručením do kamenné prodejny nelze uplatnit slevový poukaz nebo slevu za Věrnostní zrnka."
|
Bberi |
|
(11.3.2016 15:10:47) Novou objednávku udělat a původní nepřevzít mě nenapadlo a ani mi to neporadili.Přijde mi to strašný způsob řešení problémů.No jsem poučená a Tchibo tímto u mě skončilo!
|
|
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(11.3.2016 15:21:37) taky jsem na to přišla nedávno :) ale mám Tchibo velmi ráda, věci od nich mi drží tvar snad už sto let, a pokud byly na používání, tak jsou funkční do teď. Jsou to věci vysoce kvalitní a nikdy jsem nelitovala. A k příjemnému personálu se vždy ráda vracím :)
|
ALL |
|
(11.3.2016 15:31:56) To Ti nevadí jednání firmy? Vždyť jde o klamavou reklamu a klamavé jednání!
Já to až teď celé pochopila: za plnou cenu si bundu můžu objednat do prodejny, vyzkoušet a pak zaplatit. Poštovné neplatím. Se slevovou kartou (dostala jsem ji jako dárek) si bundu do prodejny objednat nemůžu, musím zaplatit předem (to mi nevadí) a musím zaplatit poštovné (to mi vadí vzhledem k tomu, že na svých stránkách už dlouho radostně hlásí možnost osobního odběru bez poštovného). To vše jsem zjistila až ve chvíli, když jsem slevovou kartu částečně znehodnotila - seškrábala vrstvu kvůli číslu, takže teď už ji nelze použít v prodejně. Se seškrábáním jsem nějakou dobu fakt váhala, ale navedly mne k tomu jednotlivé kroky v objednávce. Ta důležitá informace přišla až v dalším kroku.
To mi opravdu nepřipadá jako "příjemné chování personálu", respektive můžou být příjemní, jak chtějí, ale když mi s příjemným úsměvem někdo sdělí nepříjemnost, opravdu můj výsledný dojem není příjemný...
Navíc v těch pravidlech nevidím vůbec žádnou logiku. Je mi třeba jasné, že když si koupím skříň, tak ji asi nebudou vozit do prodejny, ale bundu....
|
ALL |
|
(11.3.2016 15:34:56) Nekalé obchodní praktiky podle stránek České obchodní inspekce = například "...zamlčení některých informací, které mohou zásadním způsobem ovlivnit chování spotřebitele..."
|
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(11.3.2016 16:03:22) Jaká je to bunda? Bundy obyčejně se dají normálně vyzvednout.
|
ALL |
|
(11.3.2016 16:12:14) Běžecká dámská. Pánskou mají v prodejně, dámskou z nějakého záhadného důvodu ne. Dostala jsem jako dárek poukaz na 500 s tím, že si výhledově koupím v Tchibu bundu, kterou potřebuju, měla jsem od nich už dřív a přijde mi docela dobrý poměr cena/kvalita. Jen se mi nelíbí barva, ale po prozkoumání jiných obchodů jsem byla ochotná se s ní smířit. Ale teď teda nevím nevím...
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(11.3.2016 16:15:57) Při objednávání máš u výrobku, jak už jsi v košíku, tyto možnosti na rozkliknutí
Informace o výrobku Dárkové balení Možné dodací adresy
A tam zjistíš lehce, jestli se dá doručit na prodejnu ještě předtím, než seškrábeš ten kód, který se zadává dole. Dokonce přímo u výrobku máš tyto možnosti vypsané, dole na stránce, takže víš ještě před tím, než klikneš na koupit. Pravda je, že by to měli asi více zvýraznit.
|
ALL |
|
(11.3.2016 18:28:40) To není pravda!!! Pracuješ pro Tchibo, nebo co?
Ano, u bundy jsou zcela dole uvedené tři možnosti: Možné dodací adresy: - Fakturační adresa - Odlišná dodací adresa - Obchod Tchibo U všech tří je zelená "fajfka", jako že to je možné.
Když objednám, hned po vložení do košíku se objeví "uplatnit slevový poukaz", kde už zadávám číslo, tudíž seškrábu ochrannou vrstvu.
Teprve v dalším kroku je otázka na dodací adresu. A teprve v té chvíli se dozvím, že na prodejnu to nejde. Však si to vyzkoušej, zkoušela jsem to několikrát.
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(11.3.2016 21:02:20) Ne, nepracuji pro Tchibo :D opravdu se mi nezdá, že by u výrobku byly všude fajfky a pak že ne ;) dej odkaz na bundu ;)
|
ALL |
|
(11.3.2016 23:09:40) Však já tomu taky nemohla pořád uvěřit a říkám, že to nemá žádnou logiku. Už mne to nebaví to dál omílat, věnovala jsem tomu poslední dva dny opravdu už přehnané množství času, ale budiž: http://www.tchibo.cz/damska-vetruvzdorna-bezecka-bunda-p400073987.html
Ale bez toho kupónu ti to půjde, nejde to s kupónem!
|
ALL |
|
(11.3.2016 23:29:28) A tady citace z mailu z Tchiba: "Zároveň bychom Vás rádi informovali, že při vytváření objednávky s doručením do kamenné prodejny nelze uplatnit slevový poukaz nebo slevu za Věrnostní zrnka." To tam nikde předem nenajdeš! Jestli ano, ukaž kde! A nech se zaměstnat v Tchibu.
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(12.3.2016 11:45:45) Já ale stále nechápu, kde máš problém. Věrnostní zrnka a všechno se uplatní při placení. Platíš v prodejně. Takže logicky nemůžeš uplatnit zrnka při VYTVÁŘENÍ objednávky. Koukni se třeba tady pokud mi nevěříš
http://www.tchibo.cz/-s400031565.html
A ne, v Tchibo být nemůžu, není to můj obor, jen tam vždy jdu nasát kávové vůně, ta káva je luxusní :)
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(12.3.2016 11:47:27) To samé říkám dcerce, když se vztekáš, nepůjde ti to, jen vycerpaš svou energii zbytečně bez výsledku. Opravdu tě nikdo nechce napálit
|
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(12.3.2016 12:20:04) Ještě k dovysvětlení - zrnka a slevy a karty a další serepetičky se uplatňují při placení. Při objednání do obchodu platíš až po vyzkoušení na místě. Když dáš kód, zrnka a další při objednání, znamená to, že chceš logicky platit, proto ti to nabízí dopravu domů. Pleteš si dojmy a pojmy, urážíš lidi a sama z toho vycházíš jako totální...
|
ALL |
|
(12.3.2016 18:02:36) Myslím, že jsi vůbec nepochopila situaci, kterou popisuju, evidentně máš potíže s porozuměním psanému textu. Nakonec jsem moc ráda, že v Tchibu nepracuješ, byla by s tebou mnohem horší domluva než s nimi. V mailové komunikaci už obrátili a už se začali omlouvat, prý to budou řešit. Zatím to tedy nepovažuji za výhru, ale už aspoň na rozdíl od tebe přestali tvrdit, že je vše v pořádku.
|
simiki+koťátko 03/07 |
|
(12.3.2016 20:17:11) Nevím, pochybuji že by to tak bylo, ale klidně tě u toho nechám :)))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika |
|
(11.3.2016 20:41:46) Mně se zdá, že oni pořád dělají nějaké změny, nevím jestli z důvodu snahy o zlepšování služeb, řešení problémů nebo kvůli úsporám. Ale poslední 3 roky je skoro při každé objednávce (tak 4x do roka tam něco kupuju, většinou pro děti)trochu jiný postup s dodáním. Dodávání do obchodu jsem nejdřív uvítala, protože co nejsem na MD, tak osobní odběr doma moc nehrozí a okolo jednoho obchodu můžu jet z práce. Poprvé všechno klaplo O.K., podruhé tu moji objednávku v obchodě prostě nenašli. Nejdřív po mě chtěli všechny možné doklady (objednávku, info o doručení, sms ...), asi mi chtěli dokázat, že jsem si to objednala jinak, potom z nich vylezlo, že to prostě nemůžou najít, že mají někde ve sklepě tisíce balíčků, které je zřejmě nenapadlo třídit nějak systematicky, takže se fakt pořád dokola jen hrabali v haldě, když měli něco najít :-( Naštěstí teď posílají přes Geis, který má úložnu nebo jak se to jmenuje relativně blízko od nás, takže to celkem funguje ...
|
|
ALL |
|
(11.3.2016 23:22:13) Ještě mi v průběhu dne došla jejich drzost, kdy v komunikaci na internetu i v e-mailu používají termín "slevový kupón" a "uplatnit slevu" a já to od nich vlastně převzala. To jaksi sugeruje pocit, že mám od nich něco zadarmo, levněji, že jsem od nich dostala slevu, tudíž výhodu, jako že já mám být vlastně vděčná... Ve skutečnosti je to přesně naopak! Není to slevový kupón, ale prostě karta v hodnotě 500 Kč. Tyhle peníze oni dostaly už před několika týdny jen tak "pro nic za nic" s vidinou, že jednou, možná, snad mne u nich něco zaujme natolik, že to za tu kartu vyměním. Dostala jsem tuhle kartičku jako dárek. Oni tedy dostali předem moje peníze a měli by být rádi. Ale oni teď chtějí rozhodovat sami o tom, jakým způsobem je já smím použít - a podle nich za ně musím zaplatit kromě zboží i poštovné, ačkoliv to nechci a ačkoliv za jiných okolností osobní odběr umožňují.
|
|
|