Lefff |
|
(31.3.2017 11:20:44) Reklamu v drtivé většině odklikávám, málokdy mě některá tak zaujme v prvních vteřinách natolik, abych se podívala do konce.
Teď jsem trochu rozpolcená z reklamy České spořitelny, která odkazuje na profesora Vojtu a jeho metodu. Reklama mě zaujala (vyhráli...), ale musím si ji ještě pořádně srovnat v hlavě. Na jedné straně mi to přijde jako svého druhu svezení se na výsledcích práce a umu někoho jiného a chlubení se cizím peřím, na druhou stranu jde o propagaci terapie, která pomáhá a výrazně zlepšuje kvalitu života. Kdyby byť i jen jednoho rodiče měla reklama nakopnout k tomu, aby začal s dítětem poctivě cvičit, tak jde o dobře zúročené vteřiny reklamního prostoru.
Dřív se mi líbilo pár reklam, na které jsem se dívala ráda, třeba Kofola - prasátko nebo Kofola - nudipláž, Bóbika, dětem se líbila první série šišlavého psa (Moucha, Vířivka, Pizza... - předtím, než udělali nepochopitelného "meFlouna"). Reklamu beru, když je vtipná. Třeba se mi moc líbí "myší" reklama na Nolan´s Cheddar.
No a jsou i reklamy, které jsem vysloveně nemohla - třeba reklama na Fidorku s holčičkou, která mrskne panenkou o kapotu a Fidorku ukradne.
Co nesnáším, je, když mě reklama pronásleduje. Jako remarketing. Člověk koupí dítěti batoh do školy, a reklamy na batohy na něj vyskakují ještě x týdnů málem i z vlastní ledničky.
|
. . |
|
(31.3.2017 12:35:44) Aha, Č. spořitelna... no tak celkem dobře ilustruje můj vztah k reklamě, že jsem si sice všimla, že v TV občas běží cosi černobílého o Vojtovce, ale netušila jsem dosud, na co (že) je to reklama (spíš jsem tipovala, že půjde o upoutávku nějakého pořadu-filmu o Vojtovi).
Reklamy na internetu mám někde blokované, jinde je přeskakuju, hlavně ani moc nekoukám na videa, kde se tohle "zkrácení" na pár sekund vyskytuje, v TV vypínám zvuk a než přejdou tak si čtu nebo něco dělám a skoro nekoukám. Že tudíž nevím, o čem reklama je a na co, to mi nevadí. Mám ten přístup, že pokud potřebuji nějaký produkt, tak si o něm (o nabídce různých dodavatelů) najdu info sama, nemám zájem se nechat na cokoli lákat reklamou (nebo slevou). Co nepotřebuji, prostě nepotřebuji, i kdyby to bylo sebelepší a mělo to úúúžasnou reklamu
Některé reklamy (třeba i billboardy) mi přijdou pěkné a/nebo vtipné, povedené, ale běžně nevím, co vlastně propagují, a je mi to jedno.
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(31.3.2017 12:40:51) JJ, remarketing by potřeboval mít takové tlačítko "už jsem to do prd**e koupila"
|
|
|