31.3.2017 7:53:46 TiNiWiNi
Reklama v dnešní době
Včera večer jsme doma debatovali nad podobou dnešní reklamy. Shodli jsme se s manželem, že čím kratší, tím lepší...něco na způsob, že to na nás vykoukne a za pár sekund (max. 5 a s viditelným odpočtem) zase zmizí, aniž bychom museli reklamu odklikávat. V tomto duchu vlastně reklamy fungují již dnes, ale musíme kliknout na "Přeskočit reklamu". No a právě u tohoto typu reklamy se nestačím divit. Některé společnosti si zaplatí určitě ne levné reklamní video, ve kterém chtějí propagovat jejich výrobek/službu na netu...a v těch 5 až 10 sekundách, než odkliknu "Přeskočit" se ani nedovím, co je to za společnost, co propagují, co mi chtěli nabídnout...to jsou tak slepí, naivní nebo hloupí, když toto schválí a pustí do světa? Jak to vnímáte vy? Jaká reklama vás zaujme a jaká naštve, odklikáváte nebo necháte dojet? Uvítali byste krátké několikasekundové video (zvuk) nebo fotku (žádný zvuk)?
Odpovědět