Delete |
|
(1.5.2017 17:13:55) Věděla jsem u mnoha.
Známky z písemek a zkoušení se hlásily veřejně, navíc ti s nejlepšími a nejhoršími výsledky byli zmiňováni zvlášť. I vysvědčení se komentovalo nahlas.
Věděli jsme, kdo propadá, kdo půjde do zvláštní školy, stejně tak i kdo má stále samé jedničky.
|
Monty |
|
(1.5.2017 17:20:35) Delete, u nás se to taky hlásilo, ale nebyl důvod to sledovat. Věděla jsem, kdo se učí dobře, kdo tak nějak normálně a kdo špatně, ovšem důvod vědět to přesně nebo z toho cokoli vyvozovat nebyl žádný. Ani nevím, jaké známky měla moje nejlepší kamarádka a myslím, že ona to o mně neví taky.
|
Delete |
|
(1.5.2017 17:25:29) Monty,
na to nebylo potřeba to nějak cíleně sledovat...holt si to někdo pamatuje na jeden poslech....vem si Miladu tady, taky ví všechno o všech a nemyslím, že si to píše....
Ono to, co odlišuje chytré děti od ostatních, tedy že jim stačí poslouchat a vědí, jaksi funguje i v tomhle . Slyšíš informaci a mozek ji sám zařadí a fixuje...nic náročného . Ale holt tohle někteří nepochopí, protože to neznají, no . A pak si myslí, že ten druhý musí vyvinout bůhvíjaké úsilí, aby něco věděl...ať už něčí známky, nebo probírané učivo....
|
Monty |
|
(1.5.2017 17:31:22) Delete, ale houby. Sama mám fotografickou paměť a např. výsledky fotbalových utkání si nebudu pamatovat, protože mně to vůbec nezajímá. Se známkami je to totéž.
|
Z+2 |
|
(1.5.2017 18:06:49) Fotografická paměť znamená, že si pomatuješ něco co vidíš, nebo si přečteš. Jak by měla souviset s pomatováním si známek moc netuším. S tím souvisí zájem o ty ostatní. A já ho měl.
|
|
Delete |
|
(1.5.2017 18:08:59) Monty,
a tobě někdo denně ukazuje výsledky fotbalových zápasů? Jsi jim vystavená bez možnosti této informaci uniknout?
Nebo máš dojem, že my všichni tady, kdo ti píšeme, že to jaksi nešlo nevědět, jsme si vedli podrobné záznamy?
Houby, houby. To jen ty holt ignoruješ lidi kolem sebe obecně, tak proč by jejich školní výsledky, které tě obklopovaly stejně jako ti lidé, měly být výjimkou? Nepřijde ti špatné nadávat lidem do šprtů, i když vlastně nevíš, a ani nevíš jak vědět, jejich známky...o to hůř.
A ano tentokrát je ten tvůj vesmír zcela mimo, děláš si ho takový, možná proto, že nás tu chceš zase provokovat a prudit, možná proto, že jsi opravdu tak strašně mimo....je to jedno, ale nedělej z toho normu. To, že něco neznáš nebo tomu nerozumíš, neznamená, že můžeš pořád dokola shazovat a zpochybňovat ty ostatní. A děláš to...a pokud si to neuvědomuješ, tak ti to tu píšu, aby sis to konečně uvědomila. Pokud si to uvědomuješ a děláš to vědomě, tak....tak si holt žij v tom svém vesmíru a sdílej ho s podobně laděnými, ale mě z mně podobné z toho vynech...posměšků od lidí jako jsi ty jsem si užila dost a tím, že ty to teď budeš zpochybňovat, na tom nic nezměníš....
Holt my, chudáci neschopní, co nám vadí, že se nám někdo vysmívá, že nás nálepkuje nehezkými výrazy, a ještě se vysmívá tomu, že nám to vadí, existujeme. A vy, dokonalí neteční, co nikdy nic neví, ale to není důvod si z někoho neudělat srandu, nezpochybnit jeho bolest a trápení, bohužel existujete taky....jenže my o vás víme...nejde jinak, vy se vždy postaráte o to, abychom na to nezapomněli .
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 18:39:40) Delete, nenechavej se tak vytocit, za to ti to nestoji. Monty zase zna platy vsech svych kamosu, ktery se ani nikde nahlas nepredcitaji..
|
|
Z+2 |
|
(1.5.2017 18:59:09) Delete, nebuď tak strašně vztahovačná. to je přece úplně zbytečný.
|
Delete |
|
(1.5.2017 19:54:05) Z + 2,
tak jasně, zbytečné je si to nebo ono pamatovat, zbytečné je se rozčilovat, zbytečné je vlastně skoro všechno.
Úplně zbytečné je třeba i sem psát, když na to přijde.
Člověk sice velmi často dělá řadu úplně zbytečných věcí, protože k tomu má třeba nějaký důvod, který ostatní nevidí, nebo je jim jedno, ale asi se hodí někomu tu zbytečnost připomenout.
OK, beru na vědomí.
|
Z+2 |
|
(1.5.2017 20:05:50) Delete, ale ta vztahovačnost ti musí v životě strašně škodit. a ano samozřejmě je zbytečný sem psát, ale třeba mně to baví.
|
|
|
|
Adda6a |
|
(1.5.2017 19:05:08) Neblbni Delete, proc ji beres vazne?
|
Delete |
|
(1.5.2017 19:59:53) AdrianoP,
vždycky beru věci vážně.
A protože to neumím jinak, těžko se změním na něčí přání (trvalo hodně let, než jsem to po mnoha marných pokusech a bolestných zkušenostech pochopila), tak holt beru vážně i Monty.
Co můžu změnit je to, že nebudu číst a reagovat. Proč ne, za pokus to stojí .
|
Monty |
|
(1.5.2017 20:03:07) Delete, a co prosím tě napsala Monty tak strašného? Vůbec nechápu, co se tě na tom mohlo dotknout.
|
|
Z+2 |
|
(1.5.2017 20:07:29) Delete, jenže ty to nejen bereš vážně, ale navíc si z toho vybereš co by se tě za nějaké konstrukce mohlo dotknout a necháš to se tě dotknout. Takže tak.
|
|
|
Adda6a |
|
(2.5.2017 14:13:11) Delete, ja nijak nenaznacuju ze by ses mela zmenit. Ovsem nervovat se nad komentarem cloveka ktery pro tebe muze byt irelevantni (clovek i komentar) je opravdu nezdrave, a skodi to hlavne tobe.
Nemyslim, ze by Monty delala ze sveho chovani normu. Za normu to muzou nebo nemusi povazovat ti ostatni ... takze je na tobe, jestli jeji nazory jako normu prijmes. A fakt je, ze ona si klidne muze dokola shazovat a spochybnovat co a koho chce. Stejne tak ovsem si vsichni ostatni o tom muzou udelat svoji minku, ze
|
|
|
|
libik |
|
(1.5.2017 20:10:32) Delete, úplně mě vyděsilo, co jsi napsala, tolik utrpení.., jsi ok?
|
|
Kudla2 |
|
(1.5.2017 21:52:09) Delete,
neblázni, tohle bylo opravdu přehnaně vztahovačný.
Myslím, že Monty trochu (dost) kecá podle toho, jak se jí to zrovna hodí, ale zrovna u ní fakt nemám pocit, že by se někomu chtěla posmívat "za dobrý známky".
A jo, vím, že to existovalo, i že bohužel tím byli často postiženi lidi, kteří byli sice s IQ i lidsky hodně vpředu, ale neměli hroší kůži a neuměli se bránit, padli na blbej kolektiv a blbýho učitele, kterej to neřešil. A považuju to za něco strašlivýho.
Ale myslím si, že tohle bylo už opravdu trochu "přes roh", chápu, jak může být ubližování trýznivé, taky jsem si v tomhle smyslu něco zažila, ale je opravdu nutné vidět za každým náznakem snahu ublížit?
|
|
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 18:37:00) Monty,sorry,ale nejak nemuzu uverit, ze clovek, kterej vi kolik ktery jeho kamarad vydelava, pricemz tvrdi, ze "ho to moc nezajima,ale presto se to tak nejak mimochodem dozvis" nezaznamenal znamky nejlepsi kamaradky.
|
|
|
*Šárka* |
|
(1.5.2017 18:46:16) Delete, chápu, mám to taky tak. Nejen známky, ale i data narozenin a spoustu dalších informací o spolužácích ze ZŠ, SŠ i VŠ si pamatuji. A to jsem neseděla v první lavici, k brýlím (na čtení) jsem se dopracovala až minulý rok a šprt jsem snad taky nebyla . Prostě informace letí kolem mne a já ji zaregistruji. Bohužel se to týká především informací nepodstatných .
|
|
Kafe |
|
(1.5.2017 18:53:30) "Ono to, co odlišuje chytré děti od ostatních, tedy že jim stačí poslouchat a vědí, jaksi funguje i v tomhle . Slyšíš informaci a mozek ji sám zařadí a fixuje...nic náročného ."
na ZŠ jsem se neučila vůbec a byla jsem premiantkou, nejlepší žákyní na škole, vítězkou různých olympiád, předsedkyní třídy, atd., ale známky svých spolužáků jsem fakt nesledovala, i když se říkaly nahlas. Byla to informace k ničemu, tak proč si ji držet v hlavě?
|
Delete |
|
(1.5.2017 19:36:46) Liško,
a proč držet v hlavě, ktěrý kluk či pán a jak starý se kdy na mě jak podíval a že tě určitě balí? Jako vdaná třídětná žena? A stejně to děláš. Proč?
Další věc je, že paměť nelze úplně ovládat vůlí. Existuje několik různých způsobů ukládání do paměti, podržení si informací a také jejich zapomínání. To, že někdo se umí nabiflovat na zkoušku a druhý den z toho nevědět ani slovo, je prostě jen jeden vzorec. Někdo holt to, co už si jednou zapamatuje, tak třeba nikdy nezapomene. Někdo si i letmé informace pamatuje hodně dlouho a nemá mechanismus na to je z hlavy dostat. Tyto informace mu potom brání cíleně se naučit něco nového, protože v hlavě je plno...paměť a učení je hodně široké téma a neshodíš ho svým "proč bych si to měl pamatovat"....proč si babičky nad hrobem pamatují, že seděly v lavici s Aničkou Šafářovou z hospody U dubu, když nevědí, jestli před 5 minutami byly na WC nebo ne?
Buď ráda, žes jako nejlepší žákyně na škole a vítězka olympiád žila svůj spokojený život a nikdo ti ho neničil třeba jen hloupými nadávkami. Mělas štěstí, tak si toho važ a neznevažuj problémy těch, co tohle štěstí neměli.
Chtělas vědět, jestli uživatelé rodina.cz znali známky svých spolužáků. Dozvěděla ses, že kromě tebe a Monty ano, věděli, registrovali, někdo víc, někdo míň, ale většina věděla a přehled měla. Tím, že nám všem budeš dávat najevo, jak je to divné, zbytečné a nepochopitelné, protože ty a Monty jste to tak neměly, nezměníš nic na tom, že jen ty a Monty jste to tak neměly. Nezměníš nic ani na tom, že spousta z nás přítomných si osobně prošla nadávkami do šprtů a vyčleňování z kolektivu kvůli dobrým známkám (ani člověk nemusel být moc chytrý, být premiantkou ve třídě průměrných není až tak obtížné, ale o to obtížnější je tam fungovat, když právě toto ho tak odlišuje)....nezměníš ani to, že stejnou zkušenost má pak hodně z nás i u svých dětí....jen už to není čistě o známkách, protože je mnohem obtížnější ten přehled o nich získat, ale přesunulo se to do roviny zájmu a nezájmu o školu a učení....
|
libik |
|
(1.5.2017 20:14:36) No tak je veřejně známé, že Liščin "spokojený život" v dětství by nikdo z nás nechtěl mít ani omylem.
|
|
|
Persepolis |
|
(1.5.2017 20:40:41) Tady nejde o to "držet něco v hlavě". Tohle spíš ukazuje na to, že tě tvoji spolužáci absolutně nezajímali.
|
Monty |
|
(1.5.2017 20:46:05) Persepolis, mne zajímali spolužáci jako osobnosti. Dodnes o nich vím spoustu věcí, jaké měli koníčky, kolik měl kdo sourozenců, jak spolu vycházeli, jak vycházeli s rodiči, jakou měli povahu... známky mi přišly úplně o ničem. Posuzovat lidi podle známek mi zkrátka není vlastní.
|
libik |
|
(1.5.2017 20:49:15) Pokud jsi to dokázala ve své době vytěsnit, tak palec nahoru. Já, jakkoliv se pokládám za liberála, klidně dojdu k myšlence."No vida,.. Láďa, na škole samá sardel a kam to dotáh" (Mně se tedy stává, že spolužáci po letech s uspokojením zavrní, že ta premiantka teda nic moc)
|
Monty |
|
(1.5.2017 20:53:40) Libiku, rámcově jsme to o sobě navzájem věděli. Ale kdo má přesně kolik jedniček, dvojek, trojek... to ne. My byli na ZŠ docela fajn kolektiv, nesoutěžili jsme mezi sebou, byli jsme spíš kamarádi - i když jsme taky měli své obětní beránky, co dostávali docela kouř. Ovšem kvůli známkám to fakt nebylo.
|
Z+2 |
|
(1.5.2017 20:56:03) Monty, vždy děti soutěží. Jen mimoni to možná nevnímají. Zdravá soutěživost je podmínkou dobrého kolektivu.
|
Monty |
|
(1.5.2017 20:57:57) Z+2, když myslíš...
|
|
Lída+4 |
|
(1.5.2017 21:10:01) Zetko, blbost.
|
|
|
libik |
|
(1.5.2017 21:00:59) My jsme taky byli v pohodě, akorát jsme měli zafixováno , kdo je "blbej" a kdo ne a učitelé nás v tom utvrzovali.
|
|
|
|
Persepolis |
|
(1.5.2017 21:47:09) Monty, nikdo nemluví o posuzování, ale o známkách se běžně mluvilo, zkoušelo se před tabulí, někteří kantoří četli, kdo má jakou známku z písemky nahlas, dávali otázky, děti odpovídali,...atd. Takže za tu dobu co jsi s nimi chodila si snad dokázala určit, kdo je premiant a kdo je čtyřkař, kdo je průměr. Já z toho nic nevyvozovala a v žádném případě si podle toho nevybírala kamarády, ale věděla jsem to. To přeci nešlo nevědět.
|
Monty |
|
(1.5.2017 21:51:27) Persepolis, ano, "přibližně" znamená přesně tohle - učí se dobře, učí se průměrně, učí se špatně. K tomu konkrétních známek netřeba.
|
Persepolis |
|
(1.5.2017 22:01:11) Tak já taky přesně nevěděla, kdo má přesně takový nebo makový známky, ale věděla jsem kdo je na jaký předmět dobrý, komu naopak vůbec nejde, kdo je vyložený čtyřkař, kdo je průměr a kdo je jedničkář. Občas jsem se dozvěděla, kdo má jaký výzo nebo co dostal z písemky, prostě jenom proto, že jsme se o tom bavili. Ale podle toho co psala Liška mi vyplynulo, že ona netušila ani to.
|
Kafe |
|
(1.5.2017 22:03:41) Persepolis "Ale podle toho co psala Liška mi vyplynulo, že ona netušila ani to."
Vždyť jsem psala hned v zakládajícím příspěvku, že jsem to povšechně věděla. Povšechně znamená, že jsem neznala přesné známky, ale celkovou úroveň dítěte v jednotlivých předmětech.
|
JaninaH |
|
(1.5.2017 22:05:58) Liško, tomu nerozumím. Znala jsi úroveň znalostí, ale jak je žák hodnocený jsi nevédéla? Vůbec tomu nerozumím.
|
Kafe |
|
(1.5.2017 22:07:44) Janino - ne, protože jsem nevěděla, jestli dítě na vysvědčení dostalo nakonec dvojku nebo trojku.
|
|
|
Kafe |
|
(1.5.2017 22:09:42) zefýr - já si také pamatuju, že Pavlovi šla fyzika, Jiřce ruština a Zdena nejlépe běhala delší vzdálenosti.
|
|
|
JaninaH |
|
(1.5.2017 22:08:24) Povšechně ale znamená, že jsi věděla, jaké mívají spolužáci známky.
|
Kafe |
|
(1.5.2017 22:10:52) Povšechně znamená úroveň, nikoli známku. Nekoukala jsem do žádných žákovských knížek a nedělala si poznámky, jestli v tomto testu měl někdo lepší známku, než já, apod..
|
JaninaH |
|
(1.5.2017 22:14:41) No, těch úrovní bylo pět a odpovídaly známkám. Nebo o jakých úrovních mluvíš?
|
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 22:42:52) Lisko, myslim ze to je jen o uhlu pohledu - proste je jasne ze tenkrat se znamky ve skolach nahlas rikaly. Taky je jasne, ze tu tvou "povsechnou predstavu" sis vytvorila na zahlade tech jednotlivych znamek, prestoze jsi je, jako treba Konvalinka nemusela hlasit doma (jednotlive znamky ostatnich). Vetsina z nas automaticky napsala ANO,vedeli, ptz jsme si vzpomeli na to predcitani znamek i na to,ze jsme vedeli jak na tom kdo je. Mam pocit,ze jsme to meli vsichni stejne/podobne a i ted to tak myslime, jen se to vyostrilo prohlasenimi typu : "nezajimalo me to na co by mi to bylo " ktere v tu chvili rozlitilo Delete.A ja i rozumim proc, ma to takovy ten podton "vy chudaci ktere to zajimalo"
a timto bych diskusi opustila,rano vstavam..dobrou
|
Monty |
|
(1.5.2017 22:44:37) "A ja i rozumim proc, ma to takovy ten podton "vy chudaci ktere to zajimalo"
Dooly, ale ten podtón si tam dosazuješ ty. Nikdo nic takového nenapsal.
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 22:45:31) stejne jako ja nenapsala "vždycky máš všechno jinak" , to sis tam dosadila ty
|
Monty |
|
(1.5.2017 22:50:23) Dooly, ano, "vždycky" jsem si dosadila. Ale že to mám JINAK jsi opravdu napsala jen ty.
|
|
|
|
|
|
|
Persepolis |
|
(1.5.2017 22:10:41) Tak přesné známky všech svých spolužáků snad neví nikdo, ale věděla jsem třeba, kdo má z matiky skoro vždycky čtyřku, kdo má vyznamenání, kdo vyniká v určitém předmětu, i když jiný mu zase vůbec nejde. Nevěděla jsem kdo měl kolik trojek a z čeho, ale věděla jsem, že nějaké trojky na výzo má,...
|
|
Maugha |
|
(1.5.2017 22:11:57) Liško, jo, povšechně jsem to věděla u většiny třídy, a u kamarádů docela přesně, protože jsme dohromady probírali, kdo co zvoral a jak bude muset zabrat. Nebylo to sice nikdy naše hlavní téma, ale mluvili jsme o tom. A učitelé neváhali například veřejně pochválit někoho, kdo se hodně zlepšil.
|
|
|
Z+2 |
|
(1.5.2017 22:03:54) Tak já se přiznám, já to o většině lidí věděl přesně. O bližších lidech naprosto přesně a u vysvědčení asi o všech. Minimálně na ZŠ na střední jsem měl individuál, tak tam už tolik ne. Logicky.
|
|
Monty |
|
(1.5.2017 22:04:24) Persepolis, ale vždyť i Liška píše, že to povšechně věděla.
|
Persepolis |
|
(1.5.2017 22:12:57) V tom případě jsem to téma blbě pochopila. Přesně to neví nikdo, přibližně většinou všichni.
|
libik |
|
(1.5.2017 22:16:29) Přesně si tedy nepamatuji ani vlastní známky, rozhodně ne z testů, ztěžka ty na vysvědčení.
|
|
|
|
|
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 21:52:24) Persepolis,ale vzdyt uz Monty priznala,ze "ramcove to vedela" takze je jasny ze to vedela jako my vsichni, jen to ma jinak
|
JaninaH |
|
(1.5.2017 21:53:36) Dooly
|
|
Monty |
|
(1.5.2017 21:53:45) Dooly, trochu trapné, ale když tě to baví... Ono by stačilo přečíst si, co píšu, ale takhle je to větší "zábava", že?
|
Kudla2 |
|
(1.5.2017 21:55:45) Proč trapné? Vždyť to sedne jak zadek na nočník.
Pochybuji, že by to převážná většina z nás měla jinak - tj. že člověk měl přehled, jestli je Honzík premiant, čtyřkař nebo něco mezi tím, aniž by řešil JEDNOTLIVÝ známky toho kterýho.
|
Monty |
|
(1.5.2017 21:58:45) Kudlo, tak si přečti diskuzi po vlákně a třeba to pochopíš. Úplně první příspěvek byl "povšechně jsem to věděla, konkrétně ne". Co přesně si na tom lze vyložit "měla jsem to jinak"? Zvlášť pokud začíná slovy "Měla jsem to jako ty" (míněna zakladatelka).
|
|
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 22:24:05) Monty nic trapnyho na tom nevidim. To jsi proste ty. Casto dojdes na konci diskuse k tomu, ze myslis to stejne, jen te nikdo / nekdo nepochopil a pak vysvetlujes, zes to myslela jinak. Opravdu mi to silne evokuje vzpominky na diskusi o penezich,kde ses podivovala nad tim, ze ja neznam vysi platu svych pratel. Ja ti odpovidala,ze se o tehle vecech nebavime, nezajimaji me a k cemu by mi to byloTtys tvrdila,ze je preci normalni se o tom bavit, ze se to dovis "mimochodem" ze se lidi zmini. Ale ted tvrdis, ze ve skole jsi znamky nevedela, pricemz ty se vubec nezminovaly mimochodem,ale naopak,tenkrat se na to kladl velky duraz a cetlo/chvalilo se to pred celou tridou..
|
Monty |
|
(1.5.2017 22:29:22) Dooly, ale kdepak. To je tvůj (nejen) způsob čtení. Prostě nečteš to, co je napsáno, ale to, co si myslíš, že tím mělo být řečeno. To dělá ovšem spousta lidí na základě osobních sympatií/antipatií. Ale bylo by fér si to přiznat a nezaměňovat pojmy a dojmy.
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 22:32:27) Monty ale to je zase tvuj zpusob cteni, usuzovat jake ja mam sympatie a antipatie. Nicmene, zkus se zamyslet nad tim, jestli na mem nahledu preci jen neco nebude, ptz dalsi 3 nicky s tim prispevkem otevrene vyjadrily souhlas.
|
Monty |
|
(1.5.2017 22:38:20) Dooly, ano, vyjádřily - interpretují stejně jako ty. Mají totožný způsob vnímání mnou psaného textu. Nic to nemění na tom, že jsem napsala MÁM TO STEJNĚ. Tzn. stejně jako Liška a někteří další a jinak než ti, co to věděli/vědí přesně. To je totiž normální a má to tak každý. S někým má stejný názor a s někým ne. Interpretovat to jako "vždycky máš všechno jinak" je nesmysl. Možná jinak než ty, ale stejně jako fůra jiných lidí.
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(1.5.2017 22:36:16) Dooly,
jo, to je přesný s těma penězma, jak tu část lidí "dokazovala", jak je to vlastně děsně divný, když tě takovýhle věci nezajímaj, a že to přece nutně musíš odvodit z toho, jak žijou, a když ne nebo když se s kamarády nebavíte o penězích, tak jsi divná.
Navíc v tý škole se to aspoň za nás fakt říkalo nahlas před celou třídou, takže jestli by mi někde přišlo divný "nevědět", tak tam.
|
Dooly. |
|
(1.5.2017 22:44:53) Kudlo,presne tak jsem to taky myslela. Vzdyt ty znamky se rikaly nahlas. Ty platy se nikde nahlas nevyhlasuji
|
|
|
|
|
Adda6a |
|
(1.5.2017 22:23:31) Dooly to je presny
|
|
|
|
|
Kafe |
|
(1.5.2017 21:21:10) " Tohle spíš ukazuje na to, že tě tvoji spolužáci absolutně nezajímali. "
ne, Persepolis. Kamarádila jsem se všemi, s některými více, s některými méně; jak se učí, mi bylo docela jedno. Věděla jsem, s kým se můžu bavit o čem a to mi přišlo tedy důležitější, než si pamatovat známky. Mám přirozenou schopnost bavit se s každým, ať už má IQ 70 či 150. S každým si najdu něco společného, o čem se můžeme bavit.
|
Ropucha + 2 |
|
(1.5.2017 21:34:14) Liško, také jsem schopná bavit se s lidmi různé inteligence (on asi málokdo se v životě baví jen s lidmi určité inteligence) a ve škole jsem se klidně bavila se všemi včetně propadlíka, ale to mi nebránilo vědět, jaké mají ty děti známky.
|
Kafe |
|
(1.5.2017 21:45:41) Anett - tak já to také věděla, přibližně. Věděla jsem, že Jiřka mívá vyznamenání a Vendula bojuje o trojky. Ale jaké přesně, to mi bylo jedno.
|
|
|
|
|
|
|