Roya |
|
(3.6.2017 10:14:13) Prosím, poraďte mi z vlastních zkušeností, jak nejlépe vyřešit následující:
Syn dosud žádný mobil neměl, nepotřeboval ho. Teď už ale kolem něj všichni mobil mají, hrají na něm hry a syn by si moc přál, aby mohl také. Vzhledem k tomu, že se od okolí odlišuje už v dost věcech, rozhodla jsem se mu vyhovět a mobil k narozeninám dát. Jenže nevím, jaký mobil vybrat, aby na něj mohl stahovat hry a hrát je, dál už stačí moci volat (nebude to moc časté) a posílat sms, nic jiného není třeba, nechci kupovat zbytečně drahý mobil s funkcemi, které nevyužije. A druhá otázka je, jestli je v tomto případě lepší předplacená karta nebo paušál.
Za případnou radu moc děkuju.
|
Tizi |
|
(3.6.2017 10:59:54) No, já se obávám, že mobil, na kterém jedou dobře a rychle hry, drahý bude. My jsme to taky pro 11 letého řešili, ale v našem okolí dávají kluci přednost tabletu, který má větší obrazovku a na hry je lepší. Takže má docela drahý tablet (kolem 5 tis.) se specializací na hry + obyčejný tlačítkový mobil na běžné volání. Paušál je u nás zbytečný, volá docela málo. Snad se ozve někdo další, kdo poradí ohledně toho mobilu, ale kdyby chtěl hlavně hry, tak je to varianta, o které můžete uvažovat.
|
|
-Velšice- |
|
(3.6.2017 13:39:39) Moje deti maji Samsung. Pokud se nepletu, tak A6, jiste to ale nevim. Stal kolem 6.500,- Predtim meli mensi A4. Jsou ale urcite i levnejsi a pro ne dostacujici. Tablety naopak uplne odlozili. Jinak my mame pausal. Je to pro me proste jednoduzsi. Spotrebovavaji hlavne data. Volaji malo a zpravy posilaji pres whatsApp a messengera.
|
|
Evžíček |
|
(3.6.2017 13:46:34) Synové mají iPhone-( i iPady)my je máme taky , tak můžeme všechno sdílet
|
kachna_ |
|
(3.6.2017 14:29:35) Evžíčku, tohle sdílení podle mě poskytuje i google v androidu (ale nemám srovnání s ipadem, iphonem)
|
Mr. Miçkey |
|
(5.6.2017 16:31:27) Zdaleka ne tak jednoduse a bezproblemove jako iPad/iPhone (mam vyzkouseno oboji).
|
|
|
|
Roya |
|
(3.6.2017 16:10:50) Moc děkuju za vaše vyjádření, něco jsem objednala, uvidíme...
|
|
|