Elsa30 |
|
(20.1.2019 16:51:56) Hezké odpoledne. Poslední rok se mi stává, že hodně zapomínám Třeba chci v práci něco udělat a za chvilku nevím co. Nebo mi doma někdo něco říká a já se potom na to o pár hodin později ptám a je to pro mě novinka. Často někde i položím nějakou věc, pak marně hledám a nevzpomenu si kam jsem ji dala. V práci je to docela hektické mám pocit, že nemám nic čas řešit pořádně v klidu. Když řeším jednu věc a potřebuju k tomu čas a klid už se k tomu tlačí s termínem další dvě, tak skáču od jednoho k druhému. Např. teď jsem dodělala inventury skladu do toho jsem dělala mzdy,platila faktury,chystala faktury pro intrastat, zápis nových faktur do interní excelové tabulky, pak zápis do účetního systému. Všichni chtějí všechno a hned a nechápou, že na inventuru kde je potřeba vkládat do programu vše ručně z papíru potřebuju klid a čas se soustředit. Když jim řeknu že jim část agendy aspoň dočasně svěřím nemá nikdo čas ani chuť. Jak si to správně rozložit, aby když dělám jednu věc, další tři nestály? Jak řešit i to zapomínání? Díky moc.
|
K_at |
|
(20.1.2019 17:03:30) Elso, prepracovana. K tomu jsi resila ruzne zdravotni potize. Ale pokud jsi v takovem zaprahu prubezne, bude hur.
|
|
Monika |
|
(20.1.2019 17:16:35) No, na ty různé pracovní úkoly by možná pomohlo rozdělit si pracovní dobu na úseky, kdy budeš dělat vždy jen jednu věc - samozřejmě i s ohledem na termíny. Když něco musí být zítra, tak holt dneska budeš třeba dělat jenom to. Ale pokud je té práce na 12 hodiny denně, tak to do osmi (ani deseti) prostě nenarveš. Jo a zapomínám úplně stejně jako ty, hlavně tedy doma (v práci spíš pořád přeskakuju z jedné věci na druhou, asi podobně jako ty, když toho mám moc), u mě je to tím, že téměř vždycky myslím na jinou věc, než dělám, tj. nesoustředěnost :-(
|
Katka a 2 výrostci |
|
(20.1.2019 21:59:26) Proto je dobry si psat ukoly,ktery nemusis resit ted hned.Zapsanim je pustiš z hlavy a venujes se nalehavym vecem.Hrozne to pomuze odlehcit,nemysle na 10 veci soucasne.
|
|
|
Půlka psa |
|
(20.1.2019 17:44:57) Zapomínání dle mého nevyřešíš. Když jsem přetížená, tak taky nevím, kde co mám, a co mi kdo říká. Jediným řešením je nemít toho tolik. Plus si všechno zapisovat a zorganizovat si pracovní den tak, aby se toho stihlo co nejvíc a nedělaly se zmatky, které žerou další čas. Klíčem ale pořád je mít toho rozumné množství. (Taky to neumím, ale vím, že to tak je. Jak začnu až moc ztrácet věci a začnu mít pocit, že se mi roztýkají záda, tak vím, že musím polevit.)
|
|
Jarina75 |
|
(20.1.2019 18:31:18) Taky si myslím, že toho máš moc. Jinak bych si dělala "to do" list, kam bych si věci zapisovala.
|
|
|