20.1.2019 16:51:56 Elsa30
Pořád na něco zapomínám
Hezké odpoledne. Poslední rok se mi stává, že hodně zapomínám Třeba chci v práci něco udělat a za chvilku nevím co. Nebo mi doma někdo něco říká a já se potom na to o pár hodin později ptám a je to pro mě novinka. Často někde i položím nějakou věc, pak marně hledám a nevzpomenu si kam jsem ji dala.
V práci je to docela hektické mám pocit, že nemám nic čas řešit pořádně v klidu. Když řeším jednu věc a potřebuju k tomu čas a klid už se k tomu tlačí s termínem další dvě, tak skáču od jednoho k druhému. Např. teď jsem dodělala inventury skladu do toho jsem dělala mzdy,platila faktury,chystala faktury pro intrastat, zápis nových faktur do interní excelové tabulky, pak zápis do účetního systému. Všichni chtějí všechno a hned a nechápou, že na inventuru kde je potřeba vkládat do programu vše ručně z papíru potřebuju klid a čas se soustředit. Když jim řeknu že jim část agendy aspoň dočasně svěřím nemá nikdo čas ani chuť. Jak si to správně rozložit, aby když dělám jednu věc, další tři nestály? Jak řešit i to zapomínání? Díky moc.
Odpovědět