| Přihlásit se | Nová registrace

Jak dopadla moje vytoužená dovolená

Celkem 28 názorů.
 monam

Téma: Jak dopadla moje vytoužená dovolená

(5.8.2024 11:40:30)
Měla jsem letošní dovolenou vymyšlenou dobře a strašně jsem se na ni těšila. Týden u moře, Plitvice a dva dny v Bosně.
V den odjezdu jednomu dítěti píchali ucho (poté, co den předtím na jiném ORL diagnostikovali angínu).
Ale odjeli jsme. Antibiotika začala účinkovat celkem rychle, takže ucho bylo za tři dny celkem v pořádku, ovšem dítě začalo strašně kašlat. Prokašlalo celé dny i noci. Celkem se v moři omočilo 3x.
Pak začalo bolet ucho mě. Projevovalo se to jako zánět zvukovodu, takže jsem si přes svou doktorku a erecept sehnala příslušné kapky, které měly zabrat. Ale nezabraly.
Muž má zánět dutin.
Poslední den odpadlo druhé dítě s horečkou a nějakou nejasnou zřejmě virozou.
Jediný zdravý zůstal syn, který si asi moře a šnorchlování docela užil.
Plyne mi z toho jediné poučení a to nic neplánovat.

(5.8.2024 11:45:02)
Monam, to je mi líto ~6~
Bez plánování to ale ve většině případů moc nejde, bohužel.. holt někdy je akorát nutné ty pečlivé plány přeplánovat. Teď jste si to vybrali, příště to bude určitě lepší ~;) Dejte se brzo do kupy!!!

(5.8.2024 12:11:41)
Peppo, já vím
Ale z toho, jak to letos dopadlo, mi je akorát do pláče
Mě to ucho bolelo tak strašně, že jsem cestou z Chorvatska donutila rodinu, aby se mnou ve čtyři ráno jela na první pohotovost, kterou jsme potkali. Mám kombinovaný zánět zvukovodu a středního ucha a už se to trochu rozšířilo i do spánkové kosti.
S nejstarším dítětem jsem byla v Motole na pohotovosti o den později.
 Senedra

(5.8.2024 12:14:37)
monam ~6~ To je pech. Moje maminka občas říká:" Na pos****ý i záchod spadne."

Ať jste brzo v pořádku ~x~

(5.8.2024 12:47:26)
Bože, to zní vážně hrozně :( To byla dovolená fakt za trest a chápu, že jsi z toho zklamaná, taky bych byla! Nemůžete ještě naplánovat něco jiného? Aspoň prodloužený víkend někde u vody? Až se uzdravíte samozřejmě, zrovna uši a voda nejdou moc dohromady :(

(5.8.2024 12:50:54)
Obávám se, že žádná náplast ve formě prodlouženého víkendu se konat nebude, leda bychom vyhráli v sportce. Možná si půjdu vsadit:-)

(5.8.2024 12:56:31)
Ach jo :( Nevím, jaký míváte typ dovolených, ale my jsme párkrát jeli i pod stan do kempu a taky to bylo fajn. Nejsme teda úplní kempaři, ale co si pamatuju, byli jsme takto v kempu u Kutné hory, v Rožnově p. Radh., v Luhačovicích, ve Dvoře Králové, tam víckrát a kdesi ve Lhotce, ta vesnička vypadala jak z románu, náves s rybníčkem a úplně pohádkové chaloupky, to bylo myslím u Telče.

(5.8.2024 13:00:12)
Peppo, pod stan nejedu :-) ani žádný nemáme, ale jinak si něco takového představit umím. Je fakt že něco podobného bych asi zorganizovat mohla, na druhou stranu v září není žádný volný pátek a v říjnu už bude zima.

(5.8.2024 13:05:55)
Jak říkám, já taky nejsem stanová, jezdili jsme proto, aby děti měly taky trochu jiný zážitky, z mojí strany to byla rozhodně oběť ~t~ Ale většinou jsme si to užili, někdy jsme jeli s kamarády, jindy sami... vozila jsem si s sebou nafukovací postel, ptž žádná karimatka pro mě není dost vysoká ~2~
Stan by vám určitě někdo půjčil ~;) V srpnu už to nestihnete?

(5.8.2024 13:14:30)
Peppo, my před pár lety bydleli v Itálii ve stanu, ale byly to takový ty vybavený stany a nespali jsme na karimatce ale na kempingovém lehátku. To jsem zvládla já i moje páteř. Ale do klasického stanu, kde se ani nepostavím a kde budu spát na karimatce, do toho už bych nešla.

Jo, chatka by asi šla.

Pokud se nám tedy podaří se do konce léta uzdravit.

(5.8.2024 13:20:06)
Já tě nebudu přemlouvat, docela tě chápu, mně už by se teď pod stan asi taky nechtělo. Ale stan jsme měli s velkou předsíní, kde se normálně postavil i můj vysoký muž, taky jsme nechtěli furt lézt po čtyřech, to je na palici.. vešel se tam v pohodě doprostřed stoleček a okolo 4 židličky, věci byly naskládané po obvodu. Když pršelo, bylo to fajn, že jsme nemuseli pořád jen ležet nebo dřepět na zemi.

(5.8.2024 13:31:25)
Mě se náhodou ty velký stany líbí. Jak jsme bydleli ve stanu v té Itálii, ocenila jsem, že v noci tam prostě nebylo vedro. Přes den ano, ale to jsme tam nebyli.
 Okolík

(5.8.2024 13:09:52)
Jsou i kempy s chatkama😉
 Yuki 00,03,07

(5.8.2024 12:32:20)
monam, to je smůla vybraná na několik let dopředu 🫣
Naplánujte podzimní dovolenou, aspoň na pár dní v teplé vodě, ať si to užijete 🍀
 Mia

(5.8.2024 12:52:36)
Soucítím~;((. Zánět zvukovodu jsem si loni přivezla z Kréty, katastrofa to byla.
Ale jinak jsem měla naplánovanou úplně stejnou dovolenou jako ty (moře, Bosna, Plitvice), všechno vyšlo tedy krásně, takže příště to u vás určitě dobře dopadne.
 Okolík

(5.8.2024 12:52:58)
Ach jo, doufala jsem, že s tím píchnutym uchem u dítěte jste si to vybrali...~d~ a místo toho jste si ty bacily mezi sebou předávali...

(5.8.2024 12:59:13)
Monam, to je hrůza. Ale riziko nákazy při cestě s nemocnou dcerou v autě bylo asi evidentní, i když tedy jsem snad dosud neslyšela, že by se tak přenášela infekce, která se projevuje "jenom" bolestí ucha.
Naše dovolená ovšem dopadla jen o něco lépe a to jsme odjížděli (odlétali) zcela zdraví. Manžel onemocněl druhý den po příletu, nejdřív to vypadalo na alergickou rýmu, ale večer zimnice, horečka, ležel tedy jen jeden den a další částečně a nějak to překonal. Nato ovšem syn bolest v krku a teplota, od půlky devítidenního pobytu už v podstatě jen ležel na pokoji + krátká vycházka pozdě večer, po návratu pozitivní test na stretokoka a ATB - ještě zastihl poslední den pediatričku v ordinaci před dovolenou - dcera padla ovšem až den poté. Na nejblížším ORL rovněž dovolená, na dalším taky, zástup pediatričky jen pár hodin v týdnu a přes půl Prahy. Nakonec jsem nějaké ORL objevila (ještě, že toho je v Praze dost) a má taky ATB, místo prvního týdne sportovní přípravy, poté, co celý červenec poctivě cvičila domácí cvičení a snažila se udržet ve formě i jinak ... Já jsem očekávala onemocnění se začátkem srpna, kdy začíná měsíční dovolená mojí praktické lékařky, ale zatím teda dobrý ~;)

(5.8.2024 13:03:41)
Moniko, to se v vám stalo letos?

S tím uchem to je divný, myslím moje ucho, i na ORL se tvářili, že něco podobného už dlouho neviděli. Dělají to nejčastěji stafylokoky (dělali mi výtěr z toho ucha takže to budu vědět jistě zítra) ale to není takto nakažlivé. A nedělá to kašel.

Jedna dcera má jet příští týden na sportovní soustředění, druhá za dva týdny, Doufám, že fakt odjedou, jinak by měly v podstatě po sezóně.

(5.8.2024 13:10:12)
Monam jo, letos. Syn dobral ATB včera, dcera končí dnes (jiný lékař doporučil ATB na kratší dobu než synova lékařka). Každý i s manželem měli trochu jiné příznaky, manžela ani v krku nebolelo, u dcery to navíc vypadalo spíš na virózu (ovšem to prý i u syna na pohled, ale streptokok byl pozitivní) ... Skoro si myslím, že všichni tři měli nějaký virus (možná původně chycený v letadle cestou do Španělska) a syn s dcerou k tomu i toho streptokoka ...

(5.8.2024 13:23:29)
Moniko, vy jste si teda taky zobli :(
 Stará husa

(5.8.2024 13:07:05)
Monam, soucítím, také jsme měli jednu takovou dovolenou. Schválně jsme jeli na 14 dní, abychom si to užili. První týden dcera angína, antibiotika, druhý týden syn angína, antibiotika, poslední den já angína, antibiotika až doma. Ale i poté jsme měli spoustu hezkých dovolených, určitě příští rok něco klapne. Není všem dnům konec.
 Salamajka

(6.8.2024 15:21:34)
Úplně popisuješ moji kamarádku u ní není dovolená bez nějaké nemoci. V Chorvatsku ji v lékárně nechtěli vydat antibiotika. Chytil ji zub moudrosti.Bud má něco ona nebo dítě. Fakt nemá dovolenou bez problémů. Jezdí teda autem takže případný booking prostě o den zkrátí. Aspoň tak no. Já jsem jeden rok po úrazu v práci nešla vůbec na neschopenku. Sádra šla dolů ráno v den odjezdu :-).Co už. Byt tebou tak zkusím nějaký termaly ? V tom Říjnu?
 sally

(6.8.2024 15:54:58)
Monam,
malám malám... bohužel s dětma to tak je (jak říkala třídní dětí v první třídě - oni ti malí lidé mají pořád upatlané ručičky a pořád na všechno sahají - navzájem na sebe, na jídlo jeden druhému, půjčují si hračky a pastelky - poté, co 2/3 třídy včetně paní učitelky lehly s brutální angínou).

Dokonce mám pocit, že to byl ten okammžik, kdy jsme vyjeli stanovat do divočiny - a dítě si odpoledne pořídilo teplotku, vrazila jsem mu paralen, bylo to trochu lepší - v noci zvracelo a dávilo se - a když jsem mu posvítila do krku, tak to byla angína jasná... ráno jsme hned sbalili stan a jeli sedm hodin domů, protože jsme byli v místě, kde napřed je divočina a pak ranče - tj. člověk tam spíš sežene veterináře než lidského doktora a nám se nechtělo sedět tři hodiny na pohotovosti v okresním městě (zajížďka)- přišlo nám lepší (a ve finále rychlejší) domluvit si s naší pediatrou, že se stavíme na jejich pohotovosti jakmile dorazíme...
Byly ale i jiné lahůdky - batole dusící se laryngitidou když jsme ve tři ráno vstávali na zaoceánský let a podobně... prostě s těma dětma se plánovat nedá a nedá...

(7.8.2024 13:42:47)
Když já myslela, že už mám docela velké děti na taková dobrodružství s bacily.... a nakonec jsme padli všichni až na nejmladší dítě, které se doma ukrutně nudí

(7.8.2024 13:52:42)
Monam,naše děti jako malé byly v pohodě, potíže začaly vlastně při covidu, kdy byl ten stres s tím ještě větší...
 sally

(7.8.2024 15:55:03)
Monam,
a jak jsou děti staré, teda? Při jedné dovolené nám tenkrát dvanáctileté dítě dostalo šílené horečky, babička šílela, že musíme na pohotovost, mě to na pohotovost nepřišlo, protože na horečky zabíraly prášky - takže mi to přišlo jako rychlá virózka - pak dítě přestalo mluvit - a ve dvanácti mělo opět laryngitidu, což jsme nikdo v tomhle věku už nějak nečekali... mimochodem to stejné dítě (momentálně dvacetileté) bylo se mnou teď v Evropě a v půlce pobytu začalo kašlat a smrkat - a po jednom dni v posteli to přešlo - takže za mě psychosomatický - že je unavený / vystresovaný - je to dítě, které o dovolených obvykle "padne".
 CisloPi

(7.8.2024 13:49:11)
Monam ~6~
 jak

(7.8.2024 19:53:57)
Monam, soucítím. U nás si skauti,mezi nimi syn, přivezli letos černý kašel, zápal plic a virózy. Syn kašlal 3 týdny, já dva.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.