| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názor k článku Co dělat, aby byl z dítěte dobrý žák

30.11.2009 18:25:40 smutna

dr.Mertin- co dělat, aby byl z dítěte dobrý žák

Zaujalo mě: zda děti registrují to, co zažily a co prožívají a jak to vyjádří.

Píšete, že mnohdy děti nevyjádří to, co cítí a zažily. Nepíšete ale v jakém věku toto nevyjadřují.-KDYŽ NEMAJÍ VYVINUTÉ ABSTRAKTNÍ MYŠLENí.Toto vyjádřit- by-li by" Einsteiny" -těžké. Tedy slovně. Ale víte, že mnohdy jsou schopny to vyjádřit kresbou, hrou,projektivním testem. Docela dobře se to dá zjistit.Neexistuje kuchařka ani na internetu, aby nás poučila více, než individuální vyšetření dotyčného dítěte. Vždyť víte, že každý např. dyslektik je jiný..jedinná pravda, která existuje je, že VŠE JE INDIVIDUÁLNÍ a tutíž, bez rutiny denní práce s klientem - individuem- nelze dojít k úsudku a nápravě.Zjistit intelektové a mimointelektové vybavení klienta, jeho rodinné a školní, mimoškolní podmínky..jeho kompenzační možnosti, systém práce,zaměření.
Zdravím Vás srdečně.
Odpovědět
Názory k článku (2 názorů)
dr.Mertin- co dělat, aby byl z dítěte do... smutna 30.11.2009 18:25
Co dělat,aby byl z dítěte dobrý žák... smutna 30.11.2009 19:2

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.