Re: procenta
No, Bohužel, jsme si touto zkušeností prošli a myslím si totéž. V nejmenší a "nejlepší" mš ve čtvrti byl syn svou učitelkou, mimochodem, dle mého afektovanou krávou, hodnocen jako hyperaktivní. Ostatní učitelky mi říkaly, že mám naprosto normální dítě. Fajn, absolvovali jsme 2 vyšetření - mám nadané, naprosto normální dítě, žádná hyperaktivita, žádná porucha. Po dalších potížích v mš s tou jednou učitelkou - dětem se nevěnovala, třískaly se mezi sebou, nechodily ven, nebyla schopná převléct mokré ponožky........měla evidentně problém být dobrou učitelkou, jsem syna dala jinam.
Jel i prázdninový provoz, prošel 4 mš a závěr od všech ostatních učitelek je, že máme velmi hodné, slušně vedené dítě, které se snadno včlení do kolektivu a pokud se zabere do hry, stavění, písek, kreslení.... nikdo o něm neví. Hyperaktivní ani omylem.
Takže bych doporučovala učitelkám v mš, zamyslet se také nad sebou než budou mluvit s rodiči o poruše. Kdybych syna nechala u té debilky, tak nějakou poruchu určitě získal
Odpovědět