30.7.2011 19:50:41 Vítr z hor
Re: Ztracené zavazadlo - kdo nahradí škodu?
To je nepříjemný
Hlavní problém je v tom, že jestli přestupoval a střídal aerolinie, tak za ztrátu odpovídá ten poslední dopravce, i když kufr mohl ztratit hned ten první.
Doufám, že okamžitě po příletu reklamoval nedodané zavazadlo u přepážky příslušných aerolinek, kde se taky měl dozvědět, co mu přísluší jako náhrada za zpoždění, ztrátu nebo poškození.
Stalo se mi to několikrát, v Mexiku dokonce vždycky aspoň jeden kufr nedorazil. Chce to neustále prudit a prudit klidně z více kontitnentů, jinak nemáš šanci.
První dva ztracené kufry mi našel první dopravce (Lufthansa, která mi zabordelila kufry kvůli stávce), toho zodpovědného (Mexicanu) to absolutně nezajímalo. Maximálně zvedli telefon a oznámili, že to ještě nedorazilo.
Další ztracený kufr (Air France) jsem, taktéž v Mexiku, vyrazila z dopravce s několikadenním zpožděním a po velkolepé divadelní scéně (pláč, vyhrožování, zhroucení...) sehrané přímo v sídle Air France v Mexico City. Nacpala jsem se přímo za něčí stůl, vydřela z úředníků patřičná telefonní čísla a sama obvolávala ve 3 jazycích celý svět. Po pracovní době jsem se odmítla hnout a odejít, kufr nakonec raději našli
S dalšími ztracenými a poničenými kufry už o nikdy nebylo tak dramatické, asi mě mají na nějaké listině s vykřičníkem "bacha hysterka"
Odpovědět