Ahoj všem, toto je moje "oblíbené" téma
, tak se nemůžu nepřidat
Celý minulý půlrok jsem vlastně řešila to, jestli mám dát Haničce odklad nebo jít do logopedické základky (na běžnou by to letos ještě nebylo, nemluví tak, "jak by měla"), hrozně jsem se s tím trápila...a nakonec jsem tedy Haničku do školy dala, je, myslím, dost šikovná, baví ji se učit (na jak dlouho ve škole?
), jen tedy řeč pokulháv, ale ve školce by stagnovala...a přejít se dá kdykoliv..
Ve třídě má 9 spolužáků (je jich tedy 10), 4 holčičky, 6 kluků, dvě holčičky, které jsem měla možnost slyšet, mluvěj dost pěkně, je tam chlapeček, který mluví krásně, ale maminka ho do logo školy dala kvůli hyperaktivitě...
Co se týče "vyčlenění" od vesnických dětí - protože v podstatě taky bydlíme na vesnici - Hančin bratr chodí do místní školky, chodíme pro něj, s místníma dětma občs jdeme ven, Hančí tu má kamaráda ze školky, k nim taky občas chodíme, dvě její kámošky se bohužel odstěhovaly...
Já to kámošení s místníma beru ležérně, chodíme na školkové akce (i s Hančí), ale chceme se během roku stěhovat do města, takže mě to tak neprudí, že jsme (Hančí) jakoby trošku mimo díky školce a teď škole...
Hrozně si přeju, aby Hanička chodila do školy ráda, aby jí to šlo, aby paní učitelka byla v pohodě...a víc zatím neřeším..
Ali, já nevím, zda se logo základka bere jako "spešl", máme známé v 2 a 3. třídě, ty děti tam normálně makaj, musej se fest učit, docela jedou rychle...
Napiš mi, co Adámek...
Zatím všem ahoooj