8.11.2011 10:40:07 MM, 2 kluci
Tak proč se toho učitele prostě nezeptáš?
To by mě asi napadlo jako první...
Prostě projevit zájem, zeptat se na výuku, na metodu kterou používá, proč to dělá právě takhle, výjádřit případně i obavy, zda to děti neodrazuje... atd. Vždyť je to normální, že se rodič zajímá o aktivity svého dítěte a pokrok v nich. Učitel by Ti k tomu měl něco říct, vysvětlit, pokud tu metodu dělá vědomě tak, jak ji dělá. My tady to asi nevyřešíme...
To dýchání důležité je, to dávám panu učiteli za pravdu - ale dá se to dělat hravě a takovým způsobbem, aby děti zažily už i na začátku výuky nějaký ten úspěch...
Nás mladší (5 let) začal chodit na kurz flétny ve školce asi před měsícem, dýchání tam cvičí taky, ale učili se hned i první tón, teď už druhý, třetí... Foukat v rytmu, mít správný "nátisk" (jakoby říkat při začátku tónu "dý, dý"...) atd. Pak už jednoduché písničky... Ta učebnice se jmenuje něco jako "Hrátky s flétnou", teď nevím přesně - taky mají noty jména, tak tu někdo píše...
Starší se podle ní učil tehdy taky, teď s flétnou pokračuje v hudební škole (koná se to ve škole/družině) a hraje už mnohem těžší věci, z jiné učebnice.
Sama hraju také na flétnu (i na jiné nástroje) a myslím že je nejlepší hrát i doma, zkoušet nové písničky, třeba později i dvojhlasně a tak (např. na Vánoce)
, mělo by to děti bavit, vždyť o tom ta muzika je - společný hezký zážitek!
Odpovědět