jak ternujete? musi ti odpovidat, nebo mluvis ty?
jestli je uz tedka z toho otravena, tak ji nech byt, nezkousej ji jako ve skole, ale nech ji aby si vsimala tvaru kolem sebe, staci jednoduche vety, co rikas ty a ona se jenom diva:
"tedka me napadlo ze stul (prkynko) ma tvar ctverce (obdelniku), ale jenom kdyz se na nej divam zezhora, pojd si vylezt na zidli, vidis to? to je legrace, mame ctverec(obdelnik) v kuchyni (koupelne)"
nezkousej ji co to je, ale ty to konstatuj jako fakt, zasmejte se tomu ze mate ctverce a trojuhelniky v byte a dal to neres
ze zacatku bych doporucila maximalne jednou denne, kdyz uvidis ze ji to bavi,tak bych klidne rikala vickrat denne....
kdyz se bude chtit zapojovat
"je ja vidim obdelnik, podivej (ukazes na obdelnik) jestli se nam tady neschovava jeste nejaky obedlnik, schvalne budeme hledat" (kouknes se pod stul, budes jako hledat a udelas z toho hru)
- v tomhle pripade bych cely den, nebo vic dni delala jenom jeden tvar, a porad do zblbnuti, az budes vedet ze jakmile reknes obdelnik, tak se hned rozebehne k prvnimu co uvidi.....
az si bude jista, tak vystrihnout tvary nejlepe 2x roznest je po pokoji a rict:
"ja prinesu obdelnik" dojdes pro obdelnik a das ho doprostredka "podas mi prosim ten druhy obedelnik?"
potom tech variant uz je milion jak naucit tak aby si dite myslelo ze je to fakt zabava a nenasilne se to naucilo samo
ehm ehm mam doma predskolaka, musim se ho zeptat jestli umi geometricke tvary :-D