7.3.2013 10:16:46 zerat
Re: Vodafone - problém s vyúčtováním
Volala jsi tam a reklamovala jsi to? Víš, kdy jsi tam volala? Zkusila jsi se odvolat na telefonát s dotyčným? Já jsem dokonce nevěděla s kým jsem volala, ale když jsem tam slušně zavolala a žádala vysvětlení, tak se pán na lince kouknul do systému a říkal, že vidí, že jsem mluvila s kolegou... no a vyhověli mi s omluvou
Nicméně změnili jsem operátora a musím říct, že mě dost zklamalo právě to, jak nám vyhrožovali tímhle stejným, že jestli nestihneme převod čísla do konce zúčtovacího období, tak zaplatíme celý měsíc
U konkurence nevěřili když jsem je prosila ať se pokusí převod urychlit, že máme platit celý měsíc resp. celoměsíční paušál znovu.
Odpovědět