Re: Školy - Pod Marjánkou versus Emy Destinnové
Hm… já bych překousla ledacos – děti jsou odolný a otužilý, Filip se z ničeho nehroutí, má ve škole dobrý kámoše, hned vedle chodí na judo… jenže já mám bohužel pocit, že nic neumí. Na cokoliv se zeptám, neumí. Matiku nějak splácá selským rozumem, ale v češtině je temno. Mám to potvrzené scio testem. Vyjmenovaná slova snad většinou trefí, ale tím asi končí. Slovní druhy zmatek, Slova příbuzná, synonyma, opozita nic, mluvnické kategorie tak matně loví v paměti, 4. pád obvykle blbě... Nikdy jsem neslyšela, že by někdo mluvil při češtině o nějakých knihách. Mám dojem, že mnohé dětí v té třídě nečtou vůbec nic. Nikomu to nevadí. Hlavně že vyplňujou čtverečky a sloupečky. Filip taky nečte bůhvíco, ale čte alespoň něco. To je excelentní jazyková škola, která má ve vzdělávacím plánu kombinaci jazyky + estetika?
Odpovědět