No, já ti nevím, já si spíš myslím, že na Školskou zahradu přecházejí děti, kterým právě nevyhovuje ten studený odchov a "české školství". Že jsou tam víc zaměření na individuality a umí s nima pracovat tak, aby to dítko nepoškodily - vzhledem k tomu, jací kloučci z mé bezrpostřední blízkosti tam přešli (jeden úplně normální, ale jen prostě více citlivý, co nezvládá řvaní učky, druhý nadprůměrně nadaný ale s Aspergem a pomalejší)...
To je můj pocit.
Popravdě, nebýt synek takový, jaký je (on je bohužel od tatínka na cholerické hysterické výbuchy zvyklý a celkově je bezproblémový co se týče znalostí a dovedností), je to puntičkář a taky trochu svéráz, ale je schopen poslouchat jak hodinky.
Nicméně pokud bych zaznamenala jakýkoli signál, že mu to ve škole nesvědčí a že tam není rád, tak ho z té školy okamžitě beru - páč, jak už jsem řekla - neměla jsem z téhle ZŠ superdobrý pocit nikdy, to je holý fakt...
Snažím se s ním hodně mluvit, aby, pokud
S naším juniorem je to asi tak, jak řekla učka ve MŠ - že on nebude mít problém v jakékoli škole - zatím to vypdá, že se přesně trefila
Co se týče ředitele - já jsem s ním mluvila osobně a když jsem se ho chtěla zeptat, jak přistupují k dětem, který se vymykají normálu, bez zaváhání na mě vychrlil, že umějí pracovat se všemi dys atp... tak jsem ho zarazila a řekla, že tohle nepotřebujeme, že synek je naopak hodně nadaný, že čte, počítá, píše tiskace už dlouho a jestli s tím umí pracovat... no a on se zarazil, pak začal koktat, že s tímhle se u nich nijak extra nepracuje a .... když jsem mu řekla od kdy synek třeba píše, nebo počítá, tak mě začal přesvědčovat, ať ho dáme radši do té třídy pro nadané děti dolů do LIbně
... tak jsem se mu snažila vysvětlit, že kvůli jeho zdr. stavu to není dost dobře možné a že chci, aby byl co nejblíže domova a... že snad přece chce mít ve škole chytré děti, nebo ne???
NO tak mi to odkýval...