28.1.2015 21:41:54 Delete
Re: Přechod z tužky na pero
Royo,
no já si napsala tématické plány víceméně podle kolegyně, co měla prvňáky rok přede mnou. Moje zkušenost nulová, takže asi nejspolehlivější způsob, jak to jakžtakž trefit. No a ty plány prostě nedodržuju, považuju za blbost přizpůsobovat výuku papírům a ne dětem. Přes tohle asi jít nedokážu a pokud bych byla tlačená do něčeho jiného, tak s tím seknu.
Jinak jsem na konzultacích z rodičů dolovala připomínky, a nikdo nic neměl, nikdo nechtěl nic měnit, děti prý v pohodě....Pokud někdo bude řešit, že tohle je špatně a takhle to dělat nemám, pak asi bude muset hledat náhradu...
Musela jsem si to v hlavě srovnat, věděla jsem, že jdu na pro mě vysloveně neprobádanou půdu a že dokonalé to nebude...takže jsem byla na nervy, co všechno zvrzám a co z toho bude...no a pak jsem si řekla, že nic horšího, než že mě vyhodí, se nestane....a i když vím, že by mě to fakt mrzelo, kdyby k tomu došlo, tak zatím pořád cítím, že jsem dělala vše, co jsem mohla, aby to bylo v rámci daných podmínek co nejlepší pro ty děti...svědomí mám čisté...vím, že tohle není pro každého, protože většina tu práci potřebuje (ne že bych já ji nepotřebovala, ale životně důležité to není), ale mně se tím hodně ulevilo...
Odpovědět