1.5.2015 0:06:04 Neznámá
Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie?
Přesně tak, pokud je tam 8-10 dnů, tak zboží skladem skutečně nemají, teprve ho na základě objednávky zákazníka objednají u dodavatele a mezitím jim přijde. A i tak je to dost dlouho, obvykle se tento postup dá stihnout i do 3 dnů, jak zas bývá inzerováno v některých eshopech. Ale pokud objednávají ze zahraničí tak pak je lhůta delší, to ano.
Bohužel je to častý nešvar eshopů, malých, bez větších (či žádných) skladových zásob. Uvádí skladem i co skladem není. Internet snese všechno.
Jako dodací lhůty budiž, být neuctivý či dokonce sprostý na zákazníka, i kdyby volal hned na druhý den je těžce přes čáru, respektive "anti-bussinesové", něco jako "hospoda na Mýtince" mi připadá.
Osobně, pokud objednávám na eshopu jedině na dobírku, předem neplatím nikomu, leda snad na mmb, ale to zas nejsou nijak závratné cifry. Eshop neposílající na dobírku by mi byl krajně podezřelý, to bych riskla leda kdyby věc nešlo sehnat nikde jinde a já ji zcela nutně musela mít.
Na dotaz eshopu bych volala asi po uplynutí inzerované doby, ale i kdyby ano není to důvod mně sprdnout, leda by cíleně chtěli mně maximálně vytočit. I když jsou třeba případy kdy se chci jen zeptat zda je možné něco poslat dřív protože spěchám, odjíždím apod. A někdy je, takže je normální se zeptat když něco potřebuji vědět. A když někdo uvede své číslo ve svém eshopu, musí počítat s tím že mu občas někdo holt zavolá.
Odpovědět