4.2.2016 21:09:07 ALena
Re: Montessori prvky na základní škole
"Přemýšlím, jak takové dítě obstojí pak na druhém stupni nebo střední škole."
No tak kdyby deti neobstaly, trid by spise ubyvalo nez pribyvalo, ze. System je dobry, samozrejme stezejeni je zkusena ucitelka, ktera zvlada pripravu a organizaci prace. Kdyz nekdo tvrdi, ze montessori je blbost a nic deti neumej, tak je to bud pomluva nebo to neni systemem, ale prave nekym, kdo si neumi praci zorganizovat. Ma to velkou vyhodu, protoze dite vetsinu casu ve skole "neprokouka" do zdi, nebot nemusi na nikoho neustale cekat (az si vsichni otevrou sesit atd) a do jiste miry si organizuje praci samo (podle toho, jak moc je montessori prvku) a jede si po svem. Synove chodi do neceho podobneho a mam pocit, ze stihaji temer dvojnasobek prace nez v klasice (ale synove jsou ucive typy). Z nasich trid odchazi na 8g cca polovina tridy a nikdo tam nestrada (ale to je hlavne tim - a to u kazde skoly - ze alternativy pritahuji rodice se zajmem o vzdelani).
Pro jaké děti to je vhodné?
Pro kde koho, blba je nezvladnuta hyperaktivita nebo poruchy pozornosti (deti by se nemely navzajem rusit pri praci).
Odpovědět