Zijeme v Nemecku.
"Mety" tady jsou - treba kazdej rok celostatni soutez "Jugend musiziert", kde je ta uroven nekdy nechutne vysoka a deti se az moc frustruji. (Pokud vim, treba David Garry tam zvladl hrat jenom jednou - v 5 letech, dalsi uz radsi ne....
)
To dela uz dva roky. Pak se sama vybicuje k neuveritelnym vykonum, ma ty dva mesice predtim vyuku i 6x tydne - protoze to CHCE!
Nebo chtela hrat s jednim prestiznim orchestrem - tam se "deti" (10-14) sejdou na dva vikendy a jedno soustredeni na 5 dni a behem toho secvici koncertni program, se kterym pak koncertuji tak 5x po ruznych mestech.
To byl zaber, mely na nacviceni jen 4 tydny a noty jak pro dospelej orchester...
Ano, to ji bavi, cim tezsi vec, tim vetsi zabava.
Ale ted treba je faze niceho - "Jugend musiziert" je az koncem ledna, ten uzasnej orchester je secvicenej a maji hrat uz jen 2 koncerty ("to uz umim, to nemusim cvicit")...
Dostala sice od ucitele tezkou skladbu na cviceni ale nema ted zadnej tlak, tak to "flaka"...
A ja nevim, jestli ji nechat nebo vyrobit umele tlak tim, ze ji zorganizujeme vystoupeni.
Je vubec dobry, aby se deti zvykaly na vykon "pod tlakem"?
Proto tohle tema, jak to funguje, kdyz je nechame "na volno..."!!??