Re: Mám trvat na IVP?
Báro, to se divím, že to tomu dítěti není nepříjemné, mít AP nonstop za zadkem, když ho nonstop nepotřebuje.
Asi jsem se špatně vyjádřila ohledně toho přerozdělování; to je samozřejmě v pořádku, že AP pracuje se všemi dětmi, když už tam je. Myslela jsem spíš případy, kdy je ve třídě několik hraničních dětí, ale nedostane ho ani jedno (teoreticky - 4 děti se 2. stupňěm PO, když 5 už by mohlo mít sdíleného AP), nebo je tam AP plně vytížený jedním dítětem a přistěhuje se další dítě, které potřebuje AP, ale nedostane dalšího. Tuším, že ve třídě může být max. 5 integrovaných dětí a max. 2 asistenti, takže když se tam sejde fakt těch 5 fakt náročných dětí, můžou se ti dva rozkrájet... Jestlipak může PPP/SPC situaci v každé třídě individuálně posoudit? Jaký hlas má v tomto rozhodování učitel (jestli vůbec nějaký a nejede se jen podle tabulek)? Podle toho, co píšeš, asi bohužel ne. A jak se to asi dělá, když škola otvírá dvě paralelní první třídy a dvě děti jdou k zápisu už s doporučením AP; dá ředitel/kraj obě děti do stejné třídy a přijme jednoho AP, nebo každé zvlášť a přijme dva?
Odpovědět