Re: Taky vám nechodí předplacené noviny?
Taky potíže a taky na Kladně.
S tou paní, co to nosí, už jsem mluvila: nemá klíče od vchodu, tak vždycky zvoní, což není zrovna příjemné, ale aspoň noviny jsou.
Psala jsem jim - a když jsem hledala adresu na reklamace, přišla jsem na to, že poslední stížnost jsem posílala před 5 lety, když doručování převzala Pošta.
Odpověděli mi tohle:
Vážený zákazníku,
potvrzujeme přijetí Vašeho emailu vztahujícího se k předplatnému Lidových novin.
Pracovníci zákaznické linky se Vašemu požadavku začnou věnovat v co nejkratším termínu, vzhledem ke zvýšenému počtu emailových požadavků Vás však prosíme o strpení při zpracování.
Pokud předmětem Vašeho emailu byla reklamace nedoručení novin do schránky, děkujeme Vám za nahlášení a omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.
Vaši reklamaci řešíme s doručovací společností, aby neprodleně učinili opatření, která zabrání opakování této situace. Jako kompenzaci za Vámi neobdržený výtisk Vám ponížíme další předpis předplatného. Reklamaci tímto považujte za uplatněnou, další odpověď již nebudeme na Váš email zasílat.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
Oddělení péče o zákazníky
Lidové noviny
Odpovědět