1.10.2018 10:31:39 Ivka (dva kluci)
Re: Testy k přijímačkám
Nikoho bohužel nezajímá, jak diskriminovaně a demotivovaně se cítí děti na úrovni Movers/Flyers, které 3 hodiny týdně ztrácejí čas se spolužáky, co s vypětím sil slabikují good morning/good bye. A v ostatních předmětech je situace stejná!! Např. jak v matematice řešit úlohu s traktorem z letošních přijímaček (otisk kola traktoru bylo třeba si představit jako rozvinutou kružnici), když půlka třídy má potíž vybavit si O=2píR a dosadit do něj...nevím, co s tím. Dělit třídy na půlky kromě jazyků aspoň ještě na část hodin Č a M? Nebo při nedostatku učitelů a místnosti je dělit napříč paralelkami (stejný počet skupin jako tříd)? Jak to řešíte u vás na ZŠ?
Odpovědět