Nakupovací etiketa v době karantény
Dnešní situace:
Byla jsme nakupovat v Lidlu. Dělám nákup na týden pro nás a tchánovce, ale bylo toho ani ne za tisícovku, takže snad ne neúměrné množství. Za mnou u pokladny ve frontě dva lidé. Skládala jsem věci do tašek, ale šlo mi to pomalu, protože mi to v rukavici klouzalo. Tak jsem rukavici sundala. Pokladní čekala s dalším markováním mého nákupu, než jsem posbírala všechno, co už měla namarkované, takže tam byly trošku prostoje. Ale zase lepší než kdybychom si tam rukama navzájem zavazely. A pán za mnou (odhaduju tak mezi 40 a 50) mi začal nadávat, proč nemůžu dávat zboží u pokladny zpátky do košíku a do tašek až na parkovišti jako všichni ostatní. Řekla jsem, že se omlouvám, že jsem nevěděla, že spěchá, že bych ho byla pustila. Pokračoval v řevu, že zdržuju nejen ho, že to vadí úplně všem. Ukazoval na paní za ním, na pokladní. Nikdo neřekl ani slovo. Ani že s ním souhlasí ani na mou obranu. Všichni jen sledovali představení. Omluvila jsem se prodavačce, jestli ji zdržuju a dál u toho co nejrychleji skládala věci do tašek.
A pořád mi to nedá, musím nad tím přemýšlet. Jak to vidíte vy?
Jsem tak nevychovaná, že nevím, že se v obchodě nesluší ukládat zboží do tašky? Myslím, že bych to do vozíku neskládala o nic rychleji, jediné zdržení bylo vytáhnout dvě tašky a roztřepnout je, což je asi tak 10 sekund maximálně.
Mají prodavačky odměny podle toho, kolik stihnou za den namarkovat? Mají to teď těžké, nerada bych jim nějak kazila prémie...
Nebo byl ten chlap jen hulvát?
Odpovědět