25.6.2020 18:00:37 Martina Bergerová
Re: Libik, ale zrovna v tomto případě se učitelka snažila...
podle dílčího výsledku je hodnocený celek(celé pololetí)...
standardní hodnotící postup (průměr známek) je použit pro naprosto nestandardní bezprecedentní období...přičemž průměr 3,5 by za normálního režimu klidně byl 3
dále je užité předjímání (o případném výsledku testu máš jasno)...
pachuť msty v tom patrná je, forma dostala větší váhu než obsah
Hodnoceno může být jen to, co od začátku měla jasná kritéria, postupy, opravné prostředky, jasný komunikační a dostupný komunikační kanál, kvalitní online materiály, neomezený přístup k internetu a garantované podmínky, za kterých bude žák pracovat.
Pokud toto všechno nebylo a nemohlo být k dispozici, nemůžete takový proces nacpat do hodnocení typu 1-5, a ani se o to nebudete pokoušet (pokud nejste duší úřednice)
Odpovědět