Re: Problém s porozuměním instrukcí ve škole
Rišulko, jo v běžné škole, on ani jinam. nepatří, ty jeho problémy nejsou zase tak výrazné, má pár věcí, kde se zasekává, ale jinak vcelku funguje normálně. V SPC ho mám spíš proto, že primárně jsem řešila spíšvětší problémy v sociálnu a PPP bylo k ničemu, zatímco v SPC jsem měla dobrou zkušenost. Tam teprve vylezlo, že tam jsou i nějaké SPU, já spíš předpokládala, že je tam jen opožděnější vývoj. Ten problém s instrukcema je spíš o tom, že se kombinuje horší soustředění, špatná krátkodobá operační paměť a problémy se čtením. Plus potřeba mít věci formulovaný jak je zvyklej, jinak začne přemýšlet, proč je to jinak, co to znamená, co by měl teda změnit...
Paní učitelka působí vstřícně, ale nevím, jaké má zkušenosti s podobnýma dětma, takže než budou nové papíry, tak možná bude třeba, abych něco navrhla já. On je pro lidi hrozně matoucí, na jednu stranu vysoká inteligence, ale o to víc pak zaskočí, jak je v něčem "natvrdlej", i když jde o banální věc.
Odpovědět