Název tématu jsem si vypůjčila, ono to asi není o zemi, spíš o době. A to jsem si myslela, že snad ještě v padesáti nejsem tak moc stará.
Jeden telefonní operátor, kterého nechci jmenovat, ale kdyby to někoho zajímalo, tak to bylo O2 mi znenadání naúčtoval výrazně vyšší částku. Poctivě jsem se přihlásila do jejich samoobslužného portálu, prohledala kde co, proklikala se fakturou až do nejmenšího detailu a stejně jsem z toho nebyla moudrá. Tak jsem tam chtěla zavolat, však každá větší firma má zákaznickou linku, no ne?
No ... jako, má. Ale na webu jsem nenašla jediné telefonní číslo. Jen díky tomu, že jsem jim volala cca před 3mi měsíci a tehdy jsem to číslo ještě najít dokázala (byť už tehdy bylo dobře skryté) jsem ho objevila v historii volání.
Mně se nelíbí, že si musím všechno dělat sama! Pročíst tuny materiálu na webu O2, abych zjistila, co a jak přesně účtují. Sama si namarkovat nákup v supermarketu (protože počet samoobslužných pokladen násobně přesahuje ty s obsluhou). Sama si vypůjčit i vrátit knížky v knihovně. Taky nechci na všechno apky! Na vyzvednutí zásilky, zaplacení parkování ... Já chci služby! Chci lidi. Lidi, co vědí a umějí poradit. Chci mít zachovanou možnost volby, jestli online nebo osobně. Jak to vnímáte vy?
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.