5.10.2023 19:53:54 Delete
Re: Jak se doplňuje učivo?
Renko,
jenže ona ta příprava materiálů na web nebo do Teamsů zabere spoustu času, který mohu využít jinak. To není o nějakém CTRL-C, CTRL-V. Zápis vždy tvořím s dětmi v hodině a je sakra rozdíl ukázkový příklad psát ručně na tabuli nebo smolit v počítači, a to si s ním rozumím nadprůměrně. O tom, že ve fyzice jsem toho hodně ukazovala, případně si děti samy zkoušely, ale pro chybějící to znamenalo třeba najít vhodné video (a ne, nechtěla jsem kvůli tomu točit svoje) nebo animaci, ani nemluvím. Dokud to mělo smysl a byla ta služba čerpaná, dělala jsem ji, ale když o to nikdo nestál, přestala jsem.
A štve mě, že je více oceňovaný někdo, kdo učí stylem "promítnout prezentaci", kterou pak vloží někam jako přílohu, než ten, kdo se snaží mít hodiny propracované, zajímavé, plné aktivit pro žáky, ale už pak nemá čas dělat ještě navíc nějakou prezentaci pro ty, kteří zrovna nejsou ve škole.
Jak jsem psala, pokud mi někdo (žák nebo rodič) sám napsal, vždy jsem odpověděla a poslala zápisy, pracovní listy, někdy i ty odkazy na videa. Ale tvořit a vkládat materiály, které nikdo nevyužívá, z každé hodiny, proč? A hlavně...kdy?
Odpovědět