Renka + 3, to je jak já o voze, ty o koze!!!!! To je jedno, poslední reakce, nemá cenu odpovídat, pokud to nečteš a zpochybňuješ.
Otázka zněla zda se s testem setkali: ANO SETKALi víc, než by si přáli a to oba.
Psala jsi jestli se s tím setkali, matně mi něco říká, že se psal rok 2015, možná 2016 nevím už přesně, který rok to mohlo být poprvé kdy se to psalo, to se tady ví určitě 100%, já mám jen matnou vzpomínku na 1 z matiky a 3 z češtiny z těch testů
, protože mě udivilo co jim dali psát).
Já odpověděla, že ano v rámci toho, že češtinář prohodil jiný předmět a dal jim dvohodinovku, kde jim to dal v rámci testu a TEN JIM PAK OZNÁMKOVAL!!!! Každý rok, druhý den po přijimačkách.
Toto probíhalo hned jak se cermati zavedli, protože ten člověk s jim snažil dokázat, že tam nemají co dělat, neschopni dostudovat cokoliv. Všem!
Matikářka jim to dávala pak též. Ale ta jim aspoň pokaždé, když vlezla do třídy neopakovala, že tam nemají co dělat.
Když pak probíhala příprava na maturitu, vytáhli se i zpětně tyhle testy, neb polovina otázek je tam totožných: přijimačky/maturity. A to bylo už před 6-7 lety velmi zajímavé, kdy mi syn + genius ukázali kde to bylo u přijimaček a kde na maturitních testech. Naprosto stejné otázky. mě by to nenapadlo, ale zase co mají pořád vymýšlet, že jo.
Nevím jak víc to mám napsat a ve třídě měli kluka co to dával celé, pokaždé na plný počet, ale jak jsem psala je génius- už dávno má vystudované dvě vysoké školy najednou kdy jedna byla Matfyz+7 jazyků, jako koníček, když se třeba v oktávě nudil tak se učil japonské znaky
.
A jeho bratr Cermat psal a měl jeden na plný počet a druhý na 48,ale měl jiné ambice takže na Gympl nenastoupil, jen si to zkusil po páté třídě bez nanečisto, protože to u nás není úplně kde zkusit.
a z 9. třídy nastoupil na obor, kde si to užívá.(a já mám pocit, že škoda toho mozku, tam co je)
Jinak při předávání maturitního vysvědčení u staršího syna se nechal ředitel slyšet, že tam tak chytrou třídu neměli 20let, protože jen 4 lidi neměli ze třídy vyznamenání. A že se tam učilo vždycky skvěle, protože byli hodně napřed a protože jim předávali výzo se čtyřletým, tak vím, že tam mělo vyznamenání jen 5 lidí z celé třídy.
(tak vůbec nevím co ten češtinář pořád měl)
Jenže vím co s tím udělá nervozita, kdyby to psali jen tak tak má mnohem víc dětí 50/50. A celý život založit na 2 dnech testů mi přijde šílené.
Sama bych zavedla nějaké školní testy celorepublikové na konci 5., 6. , 7. a 8. třídy z čeho : matika, čeština, AJ a všeobecný přehled. TY by se psali v teple školy, pak by se to nějak zprůměrovalo za ty roky, nebo by se ty body sčítali nevím. Obodovalo a školy by si ty děti rozebrali, podle bodů. přišlo by mi to takové lepší.
Jenže já jsem ten co nikdy žádné přijímačky nepsal, protože ho vzali bez přijímaček.
A paradoxně jako jediná jsem měla ze třídy spočítaného Bělouna, protože mi to přišlo jednoduché. A na té přípravě co jsme chodili odpoledne mi to přišlo vůbec komické, když se tam ty postupy snažila matikářka nacpat do všech co mají přihlášku na střední školu.
Tuhle jsem ve sklepě vyhazovala sešity ze zš a sš.
Čtenářské deníky mě kluci nedovolili vyhodit.(byli ilustrované mou osobou a přišlo jim to velká škoda) proto to tak dobře vím.