Přidat odpověď
ona to klasická zuška je, jen nadbytek dětí, tak zatím takový podivný režim
syn ty noty někdy umí poznat, já právě nechápu, co to vyvádí, třeba dnes jsme strávili dohromady snad hodinu tím, že jsme si noty malovali, poznávali, tam a zpátky, už jsem měla pocit, že to musí umět a zase nic.. Nebylo to poprvé, takže opravdu si nemyslím, že by to zvládl za poprvé.
A pa kjsme dali pauzu, tak hodinu, on vzal sám od sebe noty a že mi je přečte. Začal dobře a pak prostě nevěěl, přestože tu notu už několikrát v tu chvíli přečetl, tak najednou zase nic. On třeba d1 pozná, pokud je vedle e1, ale když he ořed tím nějaká jiná, tak nic. Stejně tak má vedle sebe dvě g1 a on to porvé přečte správně a podruhé v tom vidí a1 nebo cokoliv jinýho, přitom ty noty jsou vedle sebe, oddělený jen taktovou čárou a to mu stačí k tomu, aby noty nepoznal. Na očním jsme byli, astigmaticmuc nemá (já jo). Takže fakt už nevím, cv čem je problém
potřebuje víc času na spoustu věcí, ale takový záseky jalo v těch notách nemá v nočem
Starší syn je dys na všechno (kromě matematiky), jenže ten to kompenzuje nadáním, takže ndko ani nepozná, že je dys, pokud nedostane přečíst delší slovo bez kontextu, tady mi to připadne podobně, jenže tu chybí ta dávka nadání asi, která by pomohla
Když mu říkám noty, na flétnu je zahraje bez chyby. Ael s tím čtením je to fakt potíž.
Možná je fv tom něco jinýho než dys, ale u prvňáka se to blbě poznává.
Předchozí