byrli, jak zohledňujete tu ADD, máte nějaké rady a doporučení z PPP? Učitelka je nebere v potaz? Takové dítko ještě více než každé jiné potřebuje naučit se učit, vytvořit si ke škole kladný vztah, zvyknout si na její režim a prostředí (je to důležitější než se podle harmonogramu houfně s ostatními naučit číst, psát a počítat). Poznámky bych brala jako informování o tom, jak to zvládá, ne jako stížnost nebo trest. A známky by měly zohlednit ty potíže, které má. Pokud je učitelka nijak nezohledňuje a nedokáže mu pomoct, hodnotí těmi známkami především sebe samu. Dětí je ve třídě hodně a asistent tam neni? Asi by ho potřeboval. Ale spíš bych řekla, že potřebuje jinou učitelku...
Náš prvňák má taky ADD, ale na "školním výkonu" se to zatím moc neprojevuje, nejhorší známku má jednu dvojku z pracovní výchovy, spíš má potříže sociálního, emocionálního, smyslového charakteru, je to chaotik, povinnosti odkládá, je pro něj těžké dotáhnout práci do konce. Ale lepší se to. Těm dětem je právě třeba vyjít vstříc a podpořit je, aby se to naopak nezhoršovalo...