Přidat odpověď
Jsem tu až tak pozdě, snad ještě nakouknete -
Yuki - Apla ne, je daleko, jsme z Ostravy
LenkaMad - Mikoláš je výborný, taková sezení bývají občas i ve škole, ale mi to moc nepomáhá, odcházím s pocitem, že jsme dobře pokecali, ale nikde žádný světlý bod; ovšem on dochází i do rodin, zkusím se ho zeptat :)
Sharien - jsme z OV
Míša+Olgadam - máme to tedy podobné a tak mi rozumíte, díky za podporu; ano, ničí mě ta škola
Eržika
+ Withep - změna školy je v úvaze, problém je výběr, zodpovědnost z rozhodování a pomoc s nabídkou - dovnitř je vidět až po nějaké době, jako tady (přislíbený asistent figuruje pouze papírově, to mají ok, fyzicky přítomný tam není!! IVP nemá nikdo z dětí, bylo nám řečeno, že dys poruchy se posuzují na konci první třídy a PAK se vytváří ivp); ostatní školy jsou zaměřené na jiné handicapy, normální mají třeba empat. učitele - ale jak to poznám při pohovoru?? - ale taky mají příliš velký počet dětí ve třídě, což je problém, klukovi vadí hluk, kravál a davy. Dokonce už jsem hledala nějakou vesnickou školu tady v okolí, že ho budu vozit do nějaké dědiny, když tam bude třeba deset,12 dětí + můj syn s asistentem, dalo by se to, byl by to ideál - nejsou.. Ostatní děti přišly ze spec. školek, já jediná mám srovnání, prcek byl v normální školce s tak skvělou učitelkou, že se nám po ní dosud stýská, uměla ho zapojit, vydolovat z něj max, děti braly, že je trochu divný, ale je s ním sranda, napodoboval je, táhly ho dopředu a rodiče ani nepoznali, že má nějaký problém. Teď je z něj úplně jiný člověk, zamlklý, apatický, pořád vystrašený, sranda zmizela..
Děkuju všem za rady. Na léky, chlast stejně nevěřím, ráno se probudím, že to jednou stačilo a vrátím se ke sladkostem :) Co se týká školy, zkusím ještě komunikaci - když já nevím, co po té učitelce můžu chtít, aby k tomu byla ochotna, aby to bylo v rámci indiv. přístupu, ale ne privilegií..
Doufám, že už spíte :) Taky jdu, tak zatím - dobrou noc!
Předchozí