Milé sestry,
nějak jsem nepochopila - lékařka by si zasloužila poděkování za to, že holčičce hlavičku rozřízla a nebo, že ji následně sešila?
Dostávají u Vás maminky písemný návod s okruhem témat s kterými Vás nemají obtěžovat? Nebo si je musí samy vyvěštit? Proč by se nemohli obrátit na kohokoliv z personálu, jež by buď poradil a nebo by zavolal někoho jiného - kompetentního? To vás to tolik obtěžuje? VY JSTE TAM PRO NÍ A JEJÍ DÍTĚ, jsou Vašimi klienty!!!
Proč by maminka nemohla zhodnotit i Vaši práci, jíž byla během svého pobytu svědkem?
Nedivím se, že se Vám příspěvek nelíbil, velmi rázně, racionálně a současně s vtipem hodnotil... Nedokážete to přijmout? Pro pravdu se člověk zlobí nejvíce, že?!?
Předchozí